Ik heb vorig jaar een mooie kingsland rijbroek bij ooteman gekocht. Omdat deze mij heel goed zit heb ik besloten nog zo een erbij te bestellen. De rijbroek kost bijna €200,- maar voor een goede heb ik dit over.
Bij het in huis krijgen van de rijbroek blijkt er een ander model naar mij gestuurd te zijn, de rijbroek is in de taille 4 cm hoger, en daarom kan ik deze niet aan. Dat doet mij pijn.
Dus gebeld, de rijbroek kon terug. Vervolgens hoorde ik niks van hun dus heb ik er maar eens achteraan gebeld. Oh nee ze hadden er nog niet naar gekeken. Maar ja, ze konden er ook niks aan doen dat deze rijbroek anders was. Ze zouden hem naar kingsland terug sturen. Want geld terug was sowieso geen optie. Weer een week verder heb ik er nogmaals achteraan gemaild. Toen kreeg ik deze reactie
Citaat:Helaas is na het uitpakken van de door U geretourneerd rijbroek gebleken dat wij deze niet meer als nieuw kunnen verkopen. De rijbroek heeft namelijk plooien in het kunstleder bij de knieën en ook de kunstleder zit is niet meer egaal, met name de zit en de binnenkant van de bovenbenen. Verder heeft de broek twee kleine vlekjes. In deze staat kunnen wij de rijbroek niet retourneren naar de leverancier danwel verkopen aan een andere klant.
Wij kunnen deze rijbroek daarom helaas niet omruilen voor een vervangend exemplaar. De rijbroek zal zo snel mogelijk weer naar U geretourneerd worden.
Ik hoop U voldoende te hebben geinformeerd.
Bij mij is de rijbroek enkel gepast. Dus de 'vlekjes' zullen er bij hun in de winkel ingekomen zijn. En de plooitjes van het passen, tja, die zullen er wel in zitten. Anders kom je er ook niet achter dat de broek niet is welke je besteld hebt. Deze broek heeft dus bij mij nooit een paard van dichtbij gezien.(de kaartjes zaten er nog aan!)
Zie ik het nou verkeerd? Of willen ze de moeite niet doen?
Ik ben hier erg boos over! En ga het hier ook zeker niet bij laten zitten.
en die kunnen er wel tegen.
Dit heeft niet alleen met service te maken, ook met wettelijke plichten die zien op consumentenbescherming.