Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sierlijk schreef:absoluut geen betaling!
als ik zo lees wat jij allemaal doet mogen ze hun handjes
inmekaar knijpen.
ze mogen jou bijwijze van spreken wel betalen.
voor wat jij doet en alle zorg wat jij levert.
Mijn bijrijdster betaald niets.
Kan ik een keer niet dan gaat zij extra.
Nu mooier kan ik het niet hebben.
Zij mag graag naar stal gaan en daar rommelen en ik ben geholpen.
sierlijk schreef:Ja dat klopt heb je gelijk in.
Maar dan heb je het ook over rijden.
Maar dit is gewoon een complete verzorging.
Bij mij rijd de bijrijdster ook 3 keer per week.
Maar zou ik geld vragen hebben ze ook vaak meer zeggeschap.
En ik denk dat voor ieder natuurlijk anders is.
Maar mijn voorkeur is niet betalen.
misschien zie ik het verkeerd hoor.
naadjuuuh schreef:. Het is de bedoeling dat ik hem 2x per week ga rijden en dan ook uitmest.
Zo te lezen steek jij erg veel tijd in paardjes die niet van jou zijn, betalen is goed als jij je verder niets van de paarden moet aantrekken en ze picobello in orde zijn. Aangezien jij zelf tijd steekt in de verzorging en het uitmesten van de stallen, lijkt het mij van het gekke dat je ook nog eens met centen over de brug gaat komen. jokari schreef:ben je betoeterd.Zo te lezen steek jij erg veel tijd in paardjes die niet van jou zijn, betalen is goed als jij je verder niets van de paarden moet aantrekken en ze picobello in orde zijn. Aangezien jij zelf tijd steekt in de verzorging en het uitmesten van de stallen, lijkt het mij van het gekke dat je ook nog eens met centen over de brug gaat komen.
sierlijk schreef:ik heb de ellende op stal gezien...
Als er dan wat was werd er gezegd jaaa maar ik betaal er toch voor.
nou zal niet iedereen zo zijn hoor maar hoe het op dat moment
te keer ging nou daar werd je misselijk van.
maar kijk nou op marktplaats er word weinig tot niets op paarden die betaald moeten worden gereageerd.
Wat natuurlijk onzin is.
en ik vind je moet niet over DA kosten gaan klagen zeg dan wat je wilt.
En wil je er geld voor hebben dan kom er mee op de proppen
gelijk de eerste keer en niet naar een tijdje.
jokari schreef:ben je betoeterd.Zo te lezen steek jij erg veel tijd in paardjes die niet van jou zijn, betalen is goed als jij je verder niets van de paarden moet aantrekken en ze picobello in orde zijn. Aangezien jij zelf tijd steekt in de verzorging en het uitmesten van de stallen, lijkt het mij van het gekke dat je ook nog eens met centen over de brug gaat komen.

Mocht er eentje bijzitten dat M-niveau heeft ofzo, dat zou wat anders zijn.