Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quasandra schreef:dus het paard was eigenlijk van de boer niet van haar?
op papier dat je alle twee hebt getekent contract staat in dat zij hem aan u heeft verkocht niet?
Gerdatje schreef:Ja ik heb betaald cash waar me vriend bij was en nog iemand.
ze heeft ook al voor de rechter moeten komen maar die heeft nog geen vonnis uitgesproken, dus er komt waarschijnlijk nog een nieuwe zaak..
maar ik vraag me af of ik de papieren op mijn naam kan zetten weten jullie hier iets van af?
Ze heeft het paard nog wel in het weiland lopen..
en zie haar ook geregeld langs lopen, maar ze kijkt me echt niet aan en loopt snel door..
het is allemaal al meer dan een jaaar geleden..
Caira schreef:waarom zo lang gewacht? waarom niet de politie gebeld of wat sterke mannen om het paard op te halen?
Marcella schreef:Gerdatje schreef:het is allemaal al meer dan een jaaar geleden..
Wat is meer dan een jaar geleden:
- dat je van het terrein af gezet ben
- of je gekocht heb en in de tijd verzorg/gereden heb (rekeningen stalling betaald heb)
Binky_Zephyr schreef:ik had het wel geweten.. de eerste keer dat ik niet naar mij eigen paard zou mogen .. had er toch wel een politie auto op de het terrein gestaan .. of idd wat sterke manen .. dat je het zo ver heb laten komen snap ik alleen niet helemaal !!! en waarom zo lang gewacht ?
Caira schreef:Maar als zij alleen de verzorgster was wat deed zij dan met de papieren?