Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

TGS schreef:deflin schreef:ik betaal volgens mij voor een heel jaar 80 euries 4 jarige.
daarbij ben je verzekerd voor ongevallen, overlijden, ongeschikt, bliksem, en volgens mij was dat het.
Bij wie verzeker jij je paardje dan want ik zit toch al gauw op 32 euro per maand?
juul23 schreef:Ja, is een aardig bedrag maar iedere keer dat de DA bij mij komt heb ik een eigenrisico van 50 euro maar alles wat daarboven zit krijg ik terug van de verzekering..
Zo heb ik afgelopen jaar toch alweer 150 euro terug gehad..
Zie trouwens dat het 450 euro is per jaar

juul23 schreef:als je dan in ene een operatie van laten we zeggen 5000 euro moet betalen, haal je het ook niet met je gespaarde euro's,
en dan zeg je ook niet van nou laat die operatie maar zitten want ik heb het geld niet!
het is trouwens algemeen bekend dat verzekeringen paarden vanaf 14 jaar niet verzekeren, of onder bepaalde voorwaarden (hogere premie e.d.)
In de voorwaarden staat duidelijk waar je wel en niet tegen verzekerd bent, als je hiervan op de hoogte bent kom je ook niet voor verrassingen te staan lijkt me.