Toen wij zijn gaan reclameren zijn wij bedreigd en onbeschoft behandeld. Geen aardige ouwetjes uit Groningen dus.
Absoluut geen aanrader!!!!!!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ismy schreef:hee ik woon daar, wat stom dat ze daar zo'n trailer verkopen,
ik zou niet weten wie je bedoelt want iedereen kent elkaar wel een beetje !
maar echt ik vind het egt stom en absurt van die mensen, dat ze je zo op de weg sturen !!
Citaat:Goed dat je iedereen waarschuwt.
Straks gebeuren er wel ongelukken!! En stel dat je ze kunt voorkomen.
Ik ben iig VOOR het uitvoeren van een ''aankoop'' keuring als je particulier een trailer koopt.
Dit heb ik meerdere keren aan verkopers gevraagd of ik deze kon uitvoeren mocht ik tot koop over gaan.
Uiteindelijk toch maar bij een bedrijf gekocht.
Heeft degene nu ook 2 trailers te koop staan?
Citaat:Ehm, er bestaat ook nog zoiets als onderzoekplicht. Wanneer de banden op een deel kaal zijn, heeft de rest waarschijnlijk ook veel geleden en had je dat op kunnen merken en besluiten er iets aan te doen.
Enne, doorgerotte assen op een "jonge" trailer?? Hoe oud was die trailer dan? Wat voor merk? Ik ben in de loop van de jaren de gekste dingen tegen gekomen, maar doorgerotte assen heb ik nog nooit gezien.
ikke schreef:ismy schreef:hee ik woon daar, wat stom dat ze daar zo'n trailer verkopen,
ik zou niet weten wie je bedoelt want iedereen kent elkaar wel een beetje !
maar echt ik vind het egt stom en absurt van die mensen, dat ze je zo op de weg sturen !!
Ehm, er bestaat ook nog zoiets als onderzoekplicht. Wanneer de banden op een deel kaal zijn, heeft de rest waarschijnlijk ook veel geleden en had je dat op kunnen merken en besluiten er iets aan te doen.
Enne, doorgerotte assen op een "jonge" trailer?? Hoe oud was die trailer dan? Wat voor merk? Ik ben in de loop van de jaren de gekste dingen tegen gekomen, maar doorgerotte assen heb ik nog nooit gezien.
GamblersCup schreef:En daarom dus nooit een trailer kopen die je alleen maar "gezien" hebt. Je gaat er je paard mee vervoeren zeg, belangrijk genoeg het ding éven naar een garage te brengen en te laten checken.

diessel schreef:Gelukkig zou jou zoiets nooit overkomen zo te horen.........
Citaat:Daarom wordt het de hoogste tijd voor een APK op paardentrailers! Gewoon verplicht stellen! Ik kom zoveel ellende tegen: gortdroge banden (ook al is het profiel nog dik in orde), versleten koppelingen, bodems die ronduit gevaarlijk zijn (ook al ligt er nog zo'n mooie gietvloer in, dit vraagt onderhoud!).
kiwicon schreef:Citaat:Daarom wordt het de hoogste tijd voor een APK op paardentrailers! Gewoon verplicht stellen! Ik kom zoveel ellende tegen: gortdroge banden (ook al is het profiel nog dik in orde), versleten koppelingen, bodems die ronduit gevaarlijk zijn (ook al ligt er nog zo'n mooie gietvloer in, dit vraagt onderhoud!).
Dat is geen gek idee.
Waar moet je dan trouwens op letten bij een gietvloer???
annastasia schreef:En juist bij Wesco trailers moet je extra goed opletten.
Deze zijn vaak niet goed afgewerkt waardoor deze extra snel kunnen gaan rotten.
Ik heb ook een Wesco gehad en deze had binnen 6 jaar al een rotte wand, en een andere wand begon ook al. Na 7 jaar ging de bodem ook nog eens.
Ook om mij heen zie ik veel te veel jonge Wesco trailers met rotte wanden en bodems. Voor mij dus geen Wesco weer.