Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
capopjekop schreef:Dan moet je toevallig een pony hebben met een perfecte stand in de benen. Zodra die iets afwijkt, zal de smid toch moeten komen om het weer bij te werkenDus 30 euro per maand lijkt me aan de lage kant. Daar moet je de wormenkuur nog bij tellen en hooi dan zit je er al ruim over heen gemiddeld genomen.
Met een shet dekken is leuk en aardig, maar dan moet ie wel goedgekeurd zijn. Anders is het vermeerderen ipv fokken
Paulaa_ schreef:Naja hoeduur kost een baaltje hooi? 4,50? Wormen kuurtje 12,50? Ik betaal hier een tientje voor de hoefsmit. En zaagsel krijgen we gratis.. En een zak bix kost een tientje ongeveer. Inprincipe kom ik wel zo rond de 30 euro uit, met mijn 2 shetjesMaar dan de DA kosten, en een leuk halstertje, andere leuke dingetjes ectr, er niet bij op getelt.. Daarom zei ik er bij, wat geld appart houden, voor als er bijv een halstertje kapot gaat.
EngeltjeS schreef:Je kan het zo hoog maken als jezelf wilt
maar ik denk dat je wel minimaal rond de 100 euro moet rekenen.
TheTruth schreef:Ik was eigenlijk misschien van plan om later met hem te gaan dekken. Om de kosten een beetje te dekken.![]()
Niet dat ik het geld niet heb hoor.
Ik spaar elke maand. Dus geen enkele problemen voor extra kosten.
Ik doe wel een dekentje. Wil dat het mooi in zijn vacht blijft.
Chippen. Hoe duur is dat?
Is dat nu voor alles verplicht?