Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loesje88 schreef:Ik weet dat hier al een aantal topics over zijn geweest, maar ik heb mijn antwoord nog niet gevonden.
Ik wil mijn pony graag verzekeren, ik heb haar destijds voor €1500,- gekocht en ze is nu 12 jaar, en heeft geen gebreken of problemen gehad tot nu toe.
nu heb ik een aantal vragen:
kán ik haar überhaupt verzekeren (gezien ze niet echt prijzig was)?
Loesje88 schreef:zo ja, welke verzekeraars zijn er?
Loesje88 schreef:welke verzekering is het 'beste' om te nemen? (zonder dat ze in beslag wordt genomen als ze 'niet goed' meer is)
Loesje88 schreef:En wat in te vullen bij 'voor welke waarde wilt u uw paard verzekeren?' is dat dan het aankoop bedrag?
Nikki_L schreef:Ik moest op zijn minst een gezondheisverklaring hebben, en ik de datum waarop die uitgeschreven was, binnen 5 weken moest die bij de verzekering zijn.
En daarna kreeg ik een brief dat in de verzekering opgenomen is.
Horse_ schreef:Ik heb voor mijn paardje ( € 1550.00 in aanschafwaarde) ook een offerte aangevraagd bij de EFO en meer info.
Wat nu als je paard wat heeft of heeft gehad (OCD, zomerexceem bijv.) word dit dan uitgesloten van verzekering? Dus zeg maar als ze ooit artrose krijgt of kreupel raakt aan het ocd been dan je dan niets vergoed krijgt.
Heb gelezen in de voorwaarden op de site dat je niet meer dan 100 procent van de waarde van je paard uitgekeerd krijgt per jaar. Wat zijn jullie ervaringen hier mee met bijv. koliek. Als het dier een operatie moet zit je hier al snel boven nemen ze dan je paard in en stoppen ze de verzekering?
Loesje88 schreef:Bedankt, ik ga de site gelijk even bekijken