Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Ayasha schreef:princequillo schreef:Er staat dat het een stuk land betreft waar twee andere paarden staan, waaronder een hengst — de merrie (met veulen) komt daar dus bij in.
Dat is eveneens invullen en een pasgeboren veulen bij een vreemde hengst…. Verstandig is anders.
princequillo schreef:Ayasha schreef:
Dat is eveneens invullen en een pasgeboren veulen bij een vreemde hengst…. Verstandig is anders.
Dat is immers wat TS zelf heeft gezegd… dus neen. Ik denk ook niet dat iemand dit verstandig vindt. TS is er niet op tegen zonder reden.
Edit: anyway, ik snap wel goed dat iemand niet meer terug zou komen na zulke reacties (TS). Wat een goede eerste indruk van Bokt.
Luap schreef:Kortom man kwam niet opdagen verstopt zich achter whatsapp.
Wilt geen discussie, zijn wei, zijn stal. Zei nog te komen om 19:30.
Wij gewacht niemand kwam. Wou wel antwoord, vrouw was er helemaal klaar mee.
Gezegd verzet hem dan maar. Nu weer thuis hebben ook een live camera hangen voor toezicht op de geboorte. Niemand komen opdagen.
Mocht er wat gebeuren bellen we politie en houden we hem verantwoordelijk.
Bellatrix schreef:Zo lees ik het ook.Luap schreef:Kortom man kwam niet opdagen verstopt zich achter whatsapp.
Wilt geen discussie, zijn wei, zijn stal. Zei nog te komen om 19:30.
Wij gewacht niemand kwam. Wou wel antwoord, vrouw was er helemaal klaar mee.
Gezegd verzet hem dan maar. Nu weer thuis hebben ook een live camera hangen voor toezicht op de geboorte. Niemand komen opdagen.
Mocht er wat gebeuren bellen we politie en houden we hem verantwoordelijk.
Als ik het zo lees zijn merrie en veulen niet verplaatst, TS kan op de camera live meekijken en er is niemand geweest.
Alleen moet het merrie en veulen zijn en niet 'hem' denk ik? Anders snap ik het ook niet meer.