schade door paard stalgenoot

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MISTRAL94

Berichten: 14259
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Re: schade door paard stalgenoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:19

Vjestagirl schreef:
MISTRAL94 schreef:
Dat vind ik ook onzin als mijn paard geen sloper is ga ik ze ook niet pesten met een bijtmasker Bloos


Nonsens. Een ander kan zijn paard ook wel een 'niet sloper' vinden. Allemaal een bijtmasker om, hebben ze geen last van, en 's nachts op stal af.



Dat vind jij in al die jaren dat ik deze paarden heb hebben ze nog geen enkele keer de dekens van elkaar gesloopt. Dus nee ik ga mijn paarden niet plagen met bijtmaskers Knipoog

Edit: Overigens vind ik er nog een verschil in zitten of er tijdens het spelen iets kapot gaat of als het paard continu aan een deken loopt te scheuren

Anoniem

Re: schade door paard stalgenoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:22

MISTRAL94 schreef:
Coby: Het is toch te gek voor woorden als er 1 sloper tussen zit ik mijn paarden niet meer met goed fatsoen in het land kan zetten. Zet dan die sloper maar apart. Mijn paarden en ik moeten niet de dupe worden van zo'n paard



Tja ken het probleem, al 2 dure dekens, 1 vliegenpak en 1 waterdichte nieuwe deken van mijn paard door de zelfde merrie gesloopt, totaal geen reaktie van eigenaar, zelfs niet eens vervelend, sorry of zo. Dan zeg je maar niets meer, toch?

Anoniem

Re: schade door paard stalgenoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:23

Volgens mij moet je gewoon die persoon officieel aansprakelijk stellen voor de gemaakte kosten van het maken van het dek. Een aangetekende brief sturen.

MISTRAL94

Berichten: 14259
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Re: schade door paard stalgenoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:44

russel schreef:
MISTRAL94 schreef:
Coby: Het is toch te gek voor woorden als er 1 sloper tussen zit ik mijn paarden niet meer met goed fatsoen in het land kan zetten. Zet dan die sloper maar apart. Mijn paarden en ik moeten niet de dupe worden van zo'n paard



Tja ken het probleem, al 2 dure dekens, 1 vliegenpak en 1 waterdichte nieuwe deken van mijn paard door de zelfde merrie gesloopt, totaal geen reaktie van eigenaar, zelfs niet eens vervelend, sorry of zo. Dan zeg je maar niets meer, toch?



Helemaal mee eens!