Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Citaat:Als spoed aan de man is, is er vast wel iemand die kan helpen.
Mando schreef:Ik heb in 2012 een nieuwe trailer gekocht.
Ging vaak op wedstrijd, Veluwe, weekendjes weg, nu mijnheer ouder wordt merk ik dat dat allemaal minder word maar ik doe mijn trailer er niet voor weg.
Ieder jaar onderhoud en controle.
DP ik ben het 100% met je eens.
Ik had mijn oude trailer uitgeleend, ze hadden was issues (de trailer was heel toen ik hem uitleende) en ze hadden hem in de avond weg gezet.
Toen ik hem nodig had bleek dat de stront nog in de trailer lag en ik had problemen met de klep.
Dader lag op het kerkhof... zie het maar te bewijzen.
Ik heb een nieuwe trailer gekocht, uitgeleend om op wedstrijd te gaan terwijl mijn verstand zei... doe het nou niet.
Ik kreeg hem terug met de achterklem waar de stang in gaat krom... paard was met uitladen sneller dan dat de stang weg was.
Dader op het kerkhof want nee hoor dat was echt niet gebeurt.
Ik heb het zo gelaten omdat Mando op gaatje midden zit en hij krom op gaatje paard is dus ik heb er geen last van maar dan nog... hoedan.
Stalgenootje vroeg of ze de trailer mocht lenen om een bed te verhuizen, dan denk je.. ok geen paard wat kan er fout gaan.
Veilgheisklemmen die in de stang zitten zeg maar... foetsie
Dader op het kerhof want nee hoor die had ze erin terug gedaan.
Stalgenoot die me normaal met opgeheven hoofd voorbij liep kreeg ik een appje van.
Ik wil naar het bos mag ik je trailer lenen.
Uhhhhhhh wat denk je zelf. Nee....
O dat is ook banketstaaf zo vaak gebruik je hem toch niet.
Uhhhhh nee en..??????? Moet ik hem dan uitlenen. No way
Ik leen nooit meer mijn trailer uit, dan gebruik ik hem zelf maar minder maar ik ben er altijd heel zuinig op geweest, heb ook een super brave pony op de trailer en een ander denkt maar dat het 100 euro kost zo'n trailer en gaat er laks mee om.
Ik doe hem ook echt niet weg want ik vind het wel een must maar dat is meer omdat ik altijd heb geleerd "je moet altijd je eigen broek op kunnen houden en geen dank je wel hoeven te zeggen"
Dus ik zal nooit aan een stalgenoot de trailer vragen, dan huur ik hem wel bij de staleigenaar die er 1 heeft staan en anders bij een verhuurbedrijf.
StableHS schreef:Nee, ik heb al meer dan 20 jaar paarden maar nooit een trailer gehad. Heb er ook geen rijbewijs en auto voor. Ik rij voornamelijk buiten en dat heb ik prima in de buurt. Ik ben weleens met andere gaan rijden verder weg met de trailer. Maar wat een gedoe. Niets voor mij.
Tja in noodgevallen dan zie ik wel. Vast wel een paardentaxi die kan rijden. Midden in de nacht ben ik toch niet bij mijn paarden ben is de kans klein dat het echt op hele absurde tijden nodig zou zijn.
Poekkie schreef:StableHS schreef:Nee, ik heb al meer dan 20 jaar paarden maar nooit een trailer gehad. Heb er ook geen rijbewijs en auto voor. Ik rij voornamelijk buiten en dat heb ik prima in de buurt. Ik ben weleens met andere gaan rijden verder weg met de trailer. Maar wat een gedoe. Niets voor mij.
Tja in noodgevallen dan zie ik wel. Vast wel een paardentaxi die kan rijden. Midden in de nacht ben ik toch niet bij mijn paarden ben is de kans klein dat het echt op hele absurde tijden nodig zou zijn.
Maar je stalhouder doet wss nog een avondronde laat ‘s avonds? Hier zet ik ze pas rond 23u-1u op stal ongeveer dus de kans dat het laat in de nacht wordt opgemerkt is groot natuurlijk. Ik heb hier in 6 jaar paarden houden bij mij aan huis exact 1x een koliek meegemaakt met een stalklant en dat was exact om middernacht op een weekenddag Toen gelukkig heel licht, opgelost met te wandelen maar die eigenaar is wel uit haar bed gebeld en afgekomen voor het geval dat.
Mando schreef:Ik heb in 2012 een nieuwe trailer gekocht.
Ging vaak op wedstrijd, Veluwe, weekendjes weg, nu mijnheer ouder wordt merk ik dat dat allemaal minder word maar ik doe mijn trailer er niet voor weg.
Ieder jaar onderhoud en controle.
DP ik ben het 100% met je eens.
Ik had mijn oude trailer uitgeleend, ze hadden was issues (de trailer was heel toen ik hem uitleende) en ze hadden hem in de avond weg gezet.
Toen ik hem nodig had bleek dat de stront nog in de trailer lag en ik had problemen met de klep.
Dader lag op het kerkhof... zie het maar te bewijzen.
Ik heb een nieuwe trailer gekocht, uitgeleend om op wedstrijd te gaan terwijl mijn verstand zei... doe het nou niet.
Ik kreeg hem terug met de achterklem waar de stang in gaat krom... paard was met uitladen sneller dan dat de stang weg was.
Dader op het kerkhof want nee hoor dat was echt niet gebeurt.
Ik heb het zo gelaten omdat Mando op gaatje midden zit en hij krom op gaatje paard is dus ik heb er geen last van maar dan nog... hoedan.
Stalgenootje vroeg of ze de trailer mocht lenen om een bed te verhuizen, dan denk je.. ok geen paard wat kan er fout gaan.
Veilgheisklemmen die in de stang zitten zeg maar... foetsie
Dader op het kerhof want nee hoor die had ze erin terug gedaan.
Stalgenoot die me normaal met opgeheven hoofd voorbij liep kreeg ik een appje van.
Ik wil naar het bos mag ik je trailer lenen.
Uhhhhhhh wat denk je zelf. Nee....
O dat is ook banketstaaf zo vaak gebruik je hem toch niet.
Uhhhhh nee en..??????? Moet ik hem dan uitlenen. No way
Ik leen nooit meer mijn trailer uit, dan gebruik ik hem zelf maar minder maar ik ben er altijd heel zuinig op geweest, heb ook een super brave pony op de trailer en een ander denkt maar dat het 100 euro kost zo'n trailer en gaat er laks mee om.
Ik doe hem ook echt niet weg want ik vind het wel een must maar dat is meer omdat ik altijd heb geleerd "je moet altijd je eigen broek op kunnen houden en geen dank je wel hoeven te zeggen"
Dus ik zal nooit aan een stalgenoot de trailer vragen, dan huur ik hem wel bij de staleigenaar die er 1 heeft staan en anders bij een verhuurbedrijf.