Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
sandranbr schreef:Ik ben erg benieuwd naar de huidige staat van de opgeknapte trailers,
Na dat ik in 2016 met de boten lak aan de slag ben geweest heb ik even gewacht met een nieuwe laag aan te brengen en heb eerst goed onderzocht wat het beste zou zijn om de lak van mijn polyester trailer te herstellen.
Hier heb ik het resultaat:
In oktober aangebracht en super blij mee.
Voorheen
[ [url=m/NOx9Rq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu
[ [url=m/s7o091.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Qrz6NT.jpg]Afbeelding[/url] ]
MargrietJonk schreef:Zo....
Afgelopen zondag heeft vriendje lief, met de hoge druk mn Böckmann trailer schoon gemaakt.
Heel heeel lang terug (zie ook dit topic) hebben we de trailer met een 2 componenten lak gelakt.
In den beginnen leek het er heel mooi uit te zien, maar het ziet er niet meer uit.
We willen opnieuw de trailer weer gaan lakken. Maar eerst zal de oude gebladerde laag eraf gehaald moeten worden.
@Sandranbr.
Je hebt een knap staaltje opknap werk laten zien! Geweldig.
Ziet het er nog steeds zo uit? Hoe ben je te werk gegaan? En wat voor producten heb je gebruikt?
Nu het voorjaar er weer aankomt, wil ik best weer wat werk erin steken.
Maar wil wel weten hoe ik t moet aanpakken. De vorige x leek goed te gaan, maar had niet het gewenste effect helaas
MargrietJonk schreef:Stap twee.
De trailer is opnieuw helemaal met de hoge druk schoon gespoten.
Diverse striping wat eraf ging, is eraf. De rest zal geschuurd moeten worden.
Dat wordt stap drie.
Wel hebben we een prijsopgave gedaan wat het kost om opnieuw de striping erop te krijgen.
MargrietJonk schreef:Zo!!! Jeetje mina. Mooi hoor!!!
Bij mijn trailer moet er een oude botenlak laag eraf. Hopelijk komt dat er een beetje goed vanaf.
Want daaronder zit zeg maar de originelel matellic lak...…
Heb je je trailer met een rol gedaan of kwast of gespoten.
Petje af hoor! Ik hoop dat de mijne ook zo eruit komt te zien.