dood paard aan de wetenschap geven?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Capricornia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-10 18:17

bij mij op stal staat iemand die het gedaan heeft, haar paard had volledig afgescheurde pezen in de voorbenen, ze heeft hem aan een dierenarts die ze erg goed kende gegeven voor onderzoek, zelf weet k niet zo goed wat ik zou doen, zo waarschijnlijk ook afhangen van wie hem zou gebruiken voor onderzoek.

Hananas

Re: dood paard aan de wetenschap geven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 10:09

Mijn pony is gisteren ingeslapen, en heb aan de dierenarts gevraagd of zij iets kon betekenen voor de wetenschap. Dit is niet het geval omdat haar aandoening bekend is. Morgenochtend komen ze haar ophalen.. En ik kan er niet bij zijn, heb een praktijk rijexamen..

jasminex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 10:17

sterkte! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 10:23

Bij ons op stal stond een 8 maanden oud veulen ( 5 jaar geleden) die bijna standaard om de zoveel dagen koliek
had en de laatste tijd werd het steeds heftiger en pijnlijker voor hem !!

Toen kregen we heb zelfs niet meer omhoog als hij lag en zijn we doorverwezen naar Utrecht (toen hij dmv stroomschokken weer stond )
Helaas heeft hij het in Utrecht niet gehaald en vroegen ze of ze hem voor onderzoek mochten houden !!.
En dat was goed.. en iedereen van ons had er gewoon vrede mee.

Muizenissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 17:25

Veel sterkte met je verlies :(:)