da_re schreef:Hè wat een vervelende situatie!
Is je pony er wel boven op gekomen??
De pony is weer helemaal goed gekomen op een litteken na dan op het been.
Het had veel erger kunnen aflopen,de achterbenen zaten ook vast tussen de spijlen van het hek,ze had beide benen wel kunnen breken.Ik neem X verder nix kwalijk,het was een beetje dom wat ze deed,maar verder heeft ze goed gehandeld door de pony gerust te stellen en het hek uit haar achterbenen te krijgen.Ze was ook in paniek en heel bezorgd om het paard.Het is gewoon jammer dat ze niet luisterd naar mij,ze springt ook op mijn pony's en rijd dan met alleen een halster in de wei rond.Straks gebeurt er iets en dan ben ik de verantwoordelijke?Ik heb al zo vaak gezegd NIET op de pony's springen en ermee rijden,maar het helpt niet.Ze is een aardige en goede meid verder,alleen dat luisteren [zucht] dat doet ze niet. X zelf doet ook niet moeilijk over het betalen v.d. rekening,maar haar moeder heeft dat geld niet en wil het niet betalen.Gaat een lastige zaak worden denk ik.
als ze dan toch op de pony klimt en haar nek breekt..... Dan wordt het wel een ander verhaal, ze is immers accoord gegaan dat ze er nooit op zal rijden......