MirjamN schreef:Ik heb die Bockmann uno in de folde rgezien, ziet er degelijk uit!
Ik had gister toch een vreemde ervaring. Had bij Humbauer naar info gevraagd (wil ik bij alle merken doen waarover ik goede ervaringen hoor), krijg ik een email van betanco dat zij mijn informatievraag van humbauer hadden gehad en dealer zijn van humbauer. Ze verwezen mij naar hun site voor meer info. die site was echter nogal summier en dat mailde ik terug. Was die man zeker beledigd ofzo, maar die reageerde nogal denigrerend (of ik van plan was een trailer van de foto te kopen, nee natuurlijk niet!). dus ik mailde terug dat dat natuurlijk niet zo is en dat ik niet zo wil worden aangesproken. Dan moest ik maar naar een andere dealer toe gaan zei ie. Is dat nou niet raar? Betanco als dealer wordt het dus niet! Als ze nu al onaardig doen, kun je nagaan als er iets met je trailer is binnen de garantietermijn...!
Mmh, Dat is raar, Andre is over het algemeen heel aardig en zeker niet moeilijk.
Ik kom er met enige regelmaat voor de verhuur, en dan zijn ze echt niet moeilijk. Heb het wel eens gehad dat ik net een half uurtje na sluitingstijd zou aankomen om de aanhanger terug te brengen, dus even gebeld en ze bleven gewoon even langer open. Op een zondag een aanhanger kunnen ophalen om zo maandag vroeg te kunnen vertrekken, geen enkel probleem.
Ook hoef ik een aanhanger eigenlijk nooit schoongemaakt in te leveren, want dat doen hun voor je, wat ik wel makkelijk vind aangezien er bij mij nog wel eens grond/modder op de kar blijft liggen.
Voor de verkoop verwacht ik eigenlijk niet anders.
Van mijn kant dus echt geen klachten over Betanco, integendeel.