Elisa2 schreef:SP, aub houdt toch op.
Advies geven is prima, maar TS mag zelf weten wat ze ermee doet en wanneer ze er wat mee doet en verder hoeft er niks bijgehaald te worden.
Dat maak ik zelf wel uit of ik op hou. Jij mag wel 24/7 op bokt zitten, maar je bent niet bokt en bepaald hier niks voor anderen.
Hou zelf op met je eigen ( slechte ) adviezen.
Koper schreef:Superpony, helemaal prima dat jij dat zo doet. Maar je reactie is echt wel erg onvriendelijk.
TS heeft vertrouwen in haar veearts, is daarmee in overleg en ik kan mij heel lastig voorstellen dat ze aan die veearts niet heeft verteld dat er met het paard iets raars gebeurd is op die handelsstal. Ik bedoel, ze vertelt erover aan wildvreemden op bokt. Hoezo zou ze haar veearts het dan niet vertellen.
Ach kom. TS stelt een vraag, mensen besteden tijd om haar advies te geven en ze doet er niks mee. Ze heeft wel tijd om steeds in de verdediging te schieten, maar niet om de veearts te bellen.
Als je paard er echt slecht bij staat, of nog erger; pijn heeft!! bel je natuurlijk de veearts.
Hoe ze het doet moet ze inderdaad zelf weten, maar 8 pagina's en enkele dagen verder is er niks gebeurt. Mensen willen ja en amen horen, maar doen niks. Daar mag je best iets van zeggen. En bevalt het mensen niet, scrollen ze lekker door.