Whaaaaaa ik had dit verhaal gemailt naar het sbs6 programma das je goed recht. En nou ben ik teruggebelt dat ze er iets mee willen doen in hun uitzending!!!!!
Jeetje Laura, wat cool dat ze hier iets mee willen gaan doen! We willen natuurlijk wel uitgebreid verslag hiervan op Bokt!
lautjuh85
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-09 14:25
Hahha ja ze stond op mijn voicemail. Ik had nooit verwacht dat ze me terug zouden bellen. Ik dacht is vast niet interessant genoeg ofzo. Nou ik moet haar zo terugbellen. Ze was nu met lunchpauze.
Ik zou dan alleen niet teveel meer posten hier... internet is een open medium, en je kan er in dit geval dan meer tegen je laten werken. If you know what I mean..
Ow wat goed zeg!! Hoop echt dat het goed komt voor je! Hoop eerlijk gezegd dat ze je paard terug geven want heb er niet zoveel vertrouwen in dat die mensen zo goed zijn voor hun paarden.
maarja het is even afwachten hoop ook dat we het paard terug kunnen halen zodat ze weer naar ons kan komen en dan blijft zo ook ze heeft zoveel meegemaakt en verdient een vast en goed tehuis!
Fijn dat Das Je Goed Recht hier iets mee doet. Maar TS, ik zou hier niet meer reageren als ik jou was en ook aan de mods vragen of dit topic gesloten kan worden. Anders kunnen de nieuwe eigenaren dit misschien zien als laster...
god wat een gedoe zeg! hopelijk kan sbs6 er wat mee. Eerlijk gezegd, zou ik liever die 400 euro laten gaan en meteen mijn pony terughalen. als ze jou niet kunnen betalen, hoe kunnen ze dan een pony onderhouden?
Wel fijn dat ze je van het programma ws verder kunnen helpen. Hopelijk krijg je dan inderdaad je recht en is het snel afgehandeld. Ik neem aan dat die mensen het ook echt niet fijn vinden om met hun ''smoel'' op tv te komen als zijnde ''oplichters''.
Let wel op dat ze alles wat hier geschreven is kunnen lezen. Post dus niet te veel
intercity3
Geplaatst: 19-11-09 02:12
Ik heb 't hele topic op m'n gemakje doorgelezen en ik moet zeggen: ze hebben het niet zo met je!
Het is altijd goed om te horen dat zoiets op tv komt, de oplichters gaan dat totaal niet leuk vinden, maar moeten wel doen wat er gezegd wordt, want jij hebt je netjes aan alle regels en afspraken gehouden. Zij juist niet!
Ik wens je veel succes ermee verder! Laten we hopen dat het allemaal goed afloopt...
lautjuh85
Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-09 13:22
Ik heb ze teruggebeld van sbs6 en het is een te kleine zaak om een programma mee te vullen. Dus is het de bedoeling dat het een kijkersvraag wordt. Ik doe mijn verhaal voor de camera en vraag John van den Heuvel wat ik hiermee kan en dan krijg ik advies van 1 van hun juristen.
Jammer Lautjuh... Maarre, hoe lang gaat dit dan duren? Kan me althans niet voorstellen dat je binnen twee weken op tv komt? En zo nee, dan zou ik daar niet op gaan wachten, maar nu al actie via een rechtsbijstand oid gaan ondernemen.