Bedrijfsplan schrijven

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iris_Z
Berichten: 455
Geregistreerd: 18-06-07

Bedrijfsplan schrijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-10 11:32

Hoi,

Vraagje:

Hebben jullie een bedrijfsplan laten schrijven of dat zelf gedaan?
Het zou gaan over een bedrijf starten in de paarden, pension e.d.

We hebben al wat info bij banken aangevraagd, over hoe en wat erin staat, maar toch de vraag voor diegene die het ook hebben gedaan. Wat hebben jullie er zoal in staan.

Alvast bedankt,

Iris *D

brechtje1986
Berichten: 81
Geregistreerd: 13-04-10
Woonplaats: Alkmaar

Re: Bedrijfsplan schrijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-10 16:36

Je kan een ondernemingsplan heel makkelijk downloaden op de site van de kamer van koophanden www.kvk.nl Deze moet je helemaal invullen. Ik heb 2jaar terug een ondernemingsplan opgesteld en daar gaat heel veel tijd inzitten, voornamelijk het financiele gedeelte is pittig! Succes ermee, het is trouwens wel leuk om te doen :D

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Re: Bedrijfsplan schrijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 22:19

Ik heb voor mijn afstuderen op school ook een ondernemersplan gemaakt. Was 3 maanden kei en keihard werken om alles goed op papier te krijgen, maar het is wel heel erg leuk en je krijgt veel inzicht in je toekomstige bedrijf.

Iris_Z
Berichten: 455
Geregistreerd: 18-06-07

Re: Bedrijfsplan schrijven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-10 22:23

Dank voor jullie berichtjes! Leuk, ik heb er zin in maar pff, een hoop werk zo te horen!

bonzwa

Berichten: 996
Geregistreerd: 08-07-07
Woonplaats: Doorwerth

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-10 18:59

Ik heb voor Deurne een ordernemingsplan gemaakt over een pensionstal met 45 boxen en 13 hec land. Was veeel werk maar had een voldoende

Judje

Berichten: 15808
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Teuge

Re: Bedrijfsplan schrijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 22:16

Je kan ook naar een paarden MBO of HBO gaan en vragen of studenten het voor je uit willen zoeken. :D
Er zijn diverse groottes qua projecten, die de studenten moeten dus, waardoor je ook kan kijken hoe uitgebreid je het wilt hebben enz.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Re: Bedrijfsplan schrijven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 22:19

bij de kamer van koophandel kan je een geweldige cd halen die je door alle stappen heen helpt :)

dide

Berichten: 1517
Geregistreerd: 25-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 22:22

Het is nogal wat werk..
Ik ben er toevallig eentje aan het schrijven voor een zadelmaker.
Als je het zelf niet kan of wil schrijven kan je het misschien vragen aan een student (mbo/hbo)? Kost (zeer) weinig en worden vaak nagekeken door docenten en je kan natuurlijk ook zelf veranderingen aan brengen.