Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

appelflap2 schreef:ik had ook zo'n paard
we hadden dan aan de ene kant een hoge haag met coniferen en aan de andere kant zetten we dan twee mega balen stro op elkaar trailer ertussen
heftruck pakken stro voorop en dan rijden zul je zien hoe snel ie erin staat in het laatst hoefden we alleen de heftruck maar te starten dan ging ie er met een galopje in nog later moest ik hem bij de schuur los laten zo graag wilde hij de kar op

, als ze dit doet, uitgebreid belonen, en terug zetten. Je kunt beter elke keer een kortere tijd oefenen, dan uren bezig zijn en haar uiteindelijk nog met een rot gevoel op stal zetten. De volgende keer dat je het dan weer probeerd vraag je haar een stapje verder! Mallow schreef:Neem allereerst dan genoegen met de klep oplopen, als ze dit doet, uitgebreid belonen, en terug zetten. Je kunt beter elke keer een kortere tijd oefenen, dan uren bezig zijn en haar uiteindelijk nog met een rot gevoel op stal zetten. De volgende keer dat je het dan weer probeerd vraag je haar een stapje verder!
yarrah schreef:Ik heb zelf onwijs veel aan dit filmpje gehad.
http://www.youtube.com/watch?v=BpuiFp-BhEk
Als mijn paard op de trailer stond liep ik naar het deurtje en kreeg hij een beloning (paardensnoepje).
Ik kan nu overal alleen laden.
Train ze.... het gaat je lukken!!
appelflap2 schreef:ik had ook zo'n paard
we hadden dan aan de ene kant een hoge haag met coniferen en aan de andere kant zetten we dan twee mega balen stro op elkaar trailer ertussen
heftruck pakken stro voorop en dan rijden zul je zien hoe snel ie erin staat in het laatst hoefden we alleen de heftruck maar te starten dan ging ie er met een galopje in nog later moest ik hem bij de schuur los laten zo graag wilde hij de kar op