Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

(zoals bijvoorbeeld bij een hoofdstel.)Pistasche schreef:En ik heb ook nog een tip ; stel dat je gaat kijken en proefrijden kom dan ook een keer overwacht !
Sommige mensen verdoven het paard voor de proefrijding zodat het paard rustig lijk , maar dat is hij bv. helemaal niet.

Ik snap alleen niet waarom je wilt weten wat iemand betaald heeft voor zijn/haar paard, want dat heeft niks met marktplaats te maken...
Pistasche schreef:En ik heb ook nog een tip ; stel dat je gaat kijken en proefrijden kom dan ook een keer overwacht !
Sommige mensen verdoven het paard voor de proefrijding zodat het paard rustig lijk , maar dat is hij bv. helemaal niet.
Je moet idd je verstand gebruiken, een paar keer bij het paard gaan kijken/rijden en het paard altijd laten keuren. zodra je ook maar iets niet vertrouwt van wat de verkoper zegt ga je gewoon weer verder met zoeken.
Bij mij is alles goed gegaan en ik heb een erg fijn paard 
haflingertie schreef:waarom zou het niet goed zijn??hallo allemaal,
mijn vraag is of het wel goed is om op marktplaats een pony/paard te kopen.
en wie hier heeft er enige ervaringen mee. vertel het me hoeveel hij/zij koste en of het wel een leuk beesie was. of kreeg dit paard al gauw problemen ???? korom vertel het me.
-xxxxx- rianne