Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lady_Daniels schreef:* Het paard gaat glijden in de trailer in de bocht dit door (nat)stro en gladde ijzers
) een dikke rubberen mat van de boer tegenover ons op de vloer gelegd. Dit dempt het geluid en volgens mij vindt ze er op die manier ook minder aan. Jeanine84 schreef:Lady_Daniels schreef:* Het paard gaat glijden in de trailer in de bocht dit door (nat)stro en gladde ijzers
Geen stro in je trailer leggen!! De matten die erin liggen zijn voldoende
Lady_Daniels schreef:We hebben alles al geprobeerd bij het rijden van bochten maar zelfs als je met 1km pu door de bocht rijd doet ze het.
Dat van die oude trailer zou het wel is kunnen zijn...
Maar schot weghalen in een 2paards?
IS dat niet gevaarlijk? Er past dan immers geen balk meer achter haar kont...
Citaat:Dat van die rubber matten leek ons ook wel een goed idee.
Daar heeft een paard met ijzers natuurlijk meer grip op. En het dempt de herrie.
Wat et verplaatsen van het schot betreft; je kunt toch niet zomaar met een 2- paards trailer gaan rijden met het schot opzij?
Wat ze doet is niet scrappen om aandact maar eerder schoppen. Ik heb ook eerder het idee dat ze nijdig is omdat ze erin moet maar waarom ze dan niet op rechte stukken gek doet snap ik dan weer niet...
Citaat:We hebben alles al geprobeerd bij het rijden van bochten maar zelfs als je met 1km pu door de bocht rijd doet ze het.
Dat van die oude trailer zou het wel is kunnen zijn...
Maar schot weghalen in een 2paards?
IS dat niet gevaarlijk? Er past dan immers geen balk meer achter haar kont...
Citaat:Als je inzit over de stangen (want die moet je wel hebben) En ik neem aan dat je achter twee korte stangetjes hebt.
Bij de meeste ijzerHandels kun je zo'n hele achterstang laten maken. Kost niet zo veel.