Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AnjaW schreef:Is dit nu een verborgen gebrek? en kan ik hier nu nog wat mee?
AnjaW schreef:Terug naar de basis zijn we nu ook mee bezig. Ik moet zeggen dat het niet meevalt omdat het paard absoluut niet voorwaarts is. Het paard is al 13 jaar door de zelfde eigenaar op "deze" wijze gereden.
jus schreef:Toch raar dat je het niet ieder hebt gezien met borstelen of zo , hier zie je wel doorgespoorde paarden (ik woon in Spanje) maar dat zijn meer littekens soort kleine sneetjes , maar meestal zijn ze dan juist heel erg voorwaarts want zijn als de dood dat je je benen er aan legt. Ook paarden die veel geslagen zijn zijn meestal als de dood voor een zweep en vluchten dan. Heb je nog contact met de oude eigenaar om eventueel te informeren ?
Waratje schreef:AnjaW schreef:Terug naar de basis zijn we nu ook mee bezig. Ik moet zeggen dat het niet meevalt omdat het paard absoluut niet voorwaarts is. Het paard is al 13 jaar door de zelfde eigenaar op "deze" wijze gereden.
Ik mag hopen dat ze er niet direct na de geboorte op is gaan rijden![]()
Het vergt wat creativiteit om zo'n paard op een andere manier aan te spreken en te motiveren.
felicity schreef:Je hebt dit paard toch geprobeerd voor dat je het kocht? Dan had je toch al gemerkt dat het niet een van de vlotste was?
Misschien dat je nog iets kunt doen met het voer. Dat ze misschien net wat frisser is.
Dus met de juiste training is het echt mogelijk om het voor je paard weer
bulck schreef:Wel een beetje apart, na enkele maanden zou dat toch al genezen moeten zijn lijkt me. Ook vreemd dat je er nu pas achter komt, want bij het poetsen, wassen en opzadelen valt zoiets normaal direct op lijkt me..