Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manic schreef:Ik heb van de week gasveren besteld voor mijn trailer en dacht ze vanavond even snel te vervangen....
Niet dus.
De nieuwe veren zijn zo een 3mm te lang in rust toestand and ik krijg ze dus niet mooi voor het oogje. Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar ga
krijgen?
Ik moet ze dus eigenlijk zo een 3 mm indrukken, maar ja, 125kg kom ik niet aan (zijn 1250N veren).
De veren zijn de juiste, hebben zelfs hetzelfde artikel nummer.
manic schreef:Nee heb ik niet. Maar stel dat ik die had waar zou ik die dan tussen moeten zetten om het simpeler te maken..?
De laatste keer dat ik hier naar de trailer dealer ging om 1 kabeltje terug in een kroonsteentje te duwen was ik meer dan 100 euro kwijt, dus daar wil ik best zelf even voor pielen![]()
Alle hulp is welkomEn bedankt alvast!
anneliesdj schreef:Dus dat is nog een lastig klusje ook?
Bij ons moeten er ook nieuwe onder maar ik ben er nog niet achter waar ik ze vandaan moet halen![]()
Wat kost zo'n veer?
manic schreef:
Dat de overmaat hoort begreep ik, ik wist het alleen niet.... Learning experience. Mag toch?
In ieder geval hielp de tip van het krikje erg goed. Nog even gedoe, toen de hele trailer in eerste instantie mee omhoog kwam, maar uiteindelijk is het gelukt... En pal daarop deed mijn springinstructeur de klep even dicht en riep "Joh, die klep weegt niks"
Dus hulde! En bedankt...
En nog even een ander random vraagje... Als je het een en ander wil vetten (bvb neuswieltje, hendeltjes aan de klep, etc). Welk vet kun je daar het beste voor gebruiken?