Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
draaakje schreef:mischien kan je zelf een soort info middag houden. bijvoorbeeld op kinderboerderijen of manege's. vaak zijn het namelijk de ponys op kinderboerderijen die "slecht" behandeld worden (omdat niemand er iets van af weet). en het zijn vaak de kinderen die van manege's af komen die op deze verzorg ponys willen rijden.
als je deze mensen nu een klein beetje informatie geeft over voer, weidegang, stalling , verzorging en het rijden (en dan ook over het tuig).
geef dan ook mischien alternatieven.
nathalie2302 schreef:wat voor "regel" kun je qua lengte aanhouden? Ik houd zelf aan dat je niet met de voeten op/voorbij de knieen van de pony mag komen...dan vind ik het voor Rohan te groot...is daar een vaste bestaande regel voor???
nathalie2302 schreef:Ik heb hoe dan ook alvast een mail geschreven naar de webredactie van de Penny (we hebben immers toch dezelfde doelgroep) en heb wat mythes en sagen aangehaald mbt shetlanders en gevraagd of er een mogelijkheid zou zijn voor een artikel(tje) om dit soort mythes uit de wereld te helpen, niet alleen voor de veiligheid van de pony's maar toch ook voor die van de kinderen...het zal mij benieuwen en ik hou jullie op de hoogte!