Ik heb er zelf eentje die uitgerekend is op 1 mei 2007. Liesa is een bruinbonte en ze is gedekt door een vosje met bleke manen en staart.
Het is mijn eerste fokproduct!
Wanneer komen jullie veulens ?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Van Jimmy el Caliento (van Karoliena @ bokt), de hengst is stekelvos mijn merrie gewoon een vosje. Verwacht rond 17 mei.
Zal zo ongeveer rond 10 mei geboren worden. appelbolfan schreef:Hier ook 1Van Jimmy el Caliento (van Karoliena @ bokt), de hengst is stekelvos mijn merrie gewoon een vosje. Verwacht rond 17 mei.

Hopen dat ze allen gezond ter wereld komen! En als het zo ver is... FOTO'S
!! Thomas5 schreef:Leuk leuk al die veulentjes op komstHopen dat ze allen gezond ter wereld komen! En als het zo ver is... FOTO'S
!!
heb er al helemaal zin in
Heel fototopic vol met kleine wolliebollies
karoliena schreef:appelbolfan schreef:Hier ook 1Van Jimmy el Caliento (van Karoliena @ bokt), de hengst is stekelvos mijn merrie gewoon een vosje. Verwacht rond 17 mei.
Ja kan bijna niet wachten, ben benieuwd
ik duim voor een dun, maar ik betwijfel het. (kan natuurlijk wel hopen dat het zo is
) karoliena schreef:Ik hoop het heel erg, hihi, maar de kans is 50 % als Jimmy een dun is en dat weten we dus nog neit eens zeker, dus word heel spannend. Wel bellen he zodra het veulentje geboren is.