NMPRS hengstenkeuring 2017

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Laureas

Berichten: 2076
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 20:00

Dat zou fantastisch zijn, Elien. Mijn valkje Spirit moet dan naar de keuring. :-)

Laureas Stables!
AMHA/NMPRS champagne minipaarden fokker

✨ Ontdek de wereld van Amerikaanse minipaarden bij Laureas Stables! Waar "Moon" en "Shine" schitteren - ga snel naar onze website voor een dosis mini-magie! ✨


Kimmej

Berichten: 737
Geregistreerd: 07-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 20:05

Natuurlijk Rowan, dat begrijp ik ook heel goed van jou. Voordeel is dat het voor mij nu niet meer volledig en bijna enkel mijn brood is, dus ook ik kan nu wat meer weer gaan 'stunten' in prijzen, omdat het gewoonweg weer meer hobby wordt. Echter gaat er nog altijd een hoop tijd in zitten, waar ik ook echt tijd voor opneem bij mn huidige plek, dus gratis zijn ze niet .

Over de tweede ring: als er de mogelijkheid zou zijn, zowel vanuit een stamboek als vanuit jullie als leden, om ook bij de HK de ringen naast elkaar te leggen dan pak ik zoals bij elke andere keuring beide ringen op (dan loop ik gewoon weer wat harder haha!). De keus voor mij om in ring A nu te staan is wegens meerdere redenen. Zo sta ik er natuurlijk ook voor de krant, en de nieuwe jaargang is ook daar natuurlijk het meest interessant voor aangezien je een beeld krijgt van hoe de vooruitgang is van het ras. De meeste oude hengsten staan daarbij al eens in mijn beeldbank, en voor het stamboek is het tevens natuurlijk de bedoeling dat ik foto's aanlever van de kampioenen en nieuwe jaargang. Wanneer ik niet in ring B sta zal het mij trouwens een worst wezen of daar nog iemand in gaat staan. Liever wel, want dan wordt niemand teleurgesteld. Met de MK zorg ik altijd voor nog iemand in ring C, maar dat is met mijn oude camera. Voor buitenwerk is dat nog leuk, maar binnen vind ik de kwaliteit gewoon te laag van die nu voor het werk dat ik er alsnog erna aan heb. Twee fotografen in één ring is echter een beetje veel van het goede

..A good snapshot keeps a moment from running away.. - ScherpGezien Fotografie
Mineralen op maat - Probarn - Proud to feed your talent

xElienx

Berichten: 7849
Geregistreerd: 22-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 20:05

Vanessa; Help me nog wel even herinneren hoor :P

Floortje A beautiful flower picked too soon

[KS-MK] AmhaAppaHacky op komst

xElienx

Berichten: 7849
Geregistreerd: 22-11-05

Re: NMPRS hengstenkeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 20:07

Het lijkt mij geen goed idee om op de hk de ringen naast elkaar te leggen. Er zijn gelukkig meer fotografen

Floortje A beautiful flower picked too soon

[KS-MK] AmhaAppaHacky op komst

Kimmej

Berichten: 737
Geregistreerd: 07-01-07

Re: NMPRS hengstenkeuring 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 20:14

Precies Elien, zeker met het losgooien is dat gewoon niet echt praktisch, dat begrijp ik ook :-P

..A good snapshot keeps a moment from running away.. - ScherpGezien Fotografie
Mineralen op maat - Probarn - Proud to feed your talent


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 1 bezoeker