ik kom wel is mensen tegen als ik aan het wandele ben met me shetlander.
Ze zeggen altijd die is dik of vragen is die zwanger?
Ik vraag me af of me shetje misschien wat overgewicht is =P
ookal vind ik dikke shetlanders leuk !!
hier een foto:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoyCiej007 schreef:Bovendien is ze wel erg overbouwd; de eerste foto is natuurlijk niet gunstig genomen, maar toch is ze wel flink overbouwd. Zou daar wel mee uitkijken. Hoe oud is de pony?
En wat is er met haar manen gebeurd? Zo zonde, allemaal op 1 lengte; heb je geknipt en of getrokken?
Haar staart is ook wel erg kort.
Shetten hoor je niet te knippen of te trekken; van zowel manen, staart als voorpluk hoor je gewoon af te blijven met de schaar. Staart hoort tot op de grond, misschien net ietsje er boven.
JoyCiej007 schreef:Daarbij heb ik geenzins een 'aanval' op TS gedaan, het waren alleen enkele opmerkingen en wie weet kan TS daar wat mee.
Dat moet ze inderdaad zelf weten, maar ik mag er toch wel een opmerking over maken? 't is toch geen gezicht?
Het overbouwde kan ze inderdaad weinig aan doen, misschien is het nog een jonge pony en trekt dat nog bij. Maar het is wel iets om over na te denken, daar zou je geen veulentje bij moeten fokken (en al helemaal niet van een papierloze hengst) zoals TS in een vorig topic opperde.
marieminime schreef:zolang je pony er niet onder lijd en zich prettig voelt zou ik me er niet al teveel zorgen over maken.
Mn shet is ook te dik, maar is nooit hoefbevangen geweest en ondervind er geen hinder van. Zelf houd ik ook niet van de slanke luxe shets, doe mij maar een pony zoals die van jou.
Wel opletten natuurlijk met wat je voert, maar vind je pony niet zo dik dat ik zou zeggen op super streng dieet. Gewoon lekker in beweging houden, dan komt dat vanzelf