Het staat me bij als de dag van gisteren, onverwacht kwam ik in het bezit van kleine Abe..[SMP] Mijn ongelukje van de paardenmarkt..
Inmiddels is het ruim een jaar later, veel gebeurtenissen en wijsheid verder en hoe meer we doen, hoe sterker onze band word.
Van de kleine gesloten jaarling hengst is Abe nu aan het uitgroeien naar een open en zelfbewuste en zelfverzekerde ruin.
De pony waar ik eerst niet toe kon doordringen komt nu aangerend als hij het fluitje hoort, daagt me uit om te spelen en heeft de ilusie zo groot te zijn als de kwpners op stal.
Hij deinst nergens voor terug!
volgend jaar juni word hij alweer 3 jaar, en gaan we voorzichtig eens kijken wat hij allemaal leuk vind aan werk.
Dit jaar is mij helemaal zeker geworden, ondanks dat velen niet begrijpen "wat er nou leuk is aan zo'n kleintje"; Ik wil niet zonder, ik kan niet zonder, ik zal niet zonder.. mijn kleine man Abe van de Woudhoeve! :love:
Abe, you make me smile and smile again..
Dag 1 op de markt:
"Wat moet ik met jou?"

Eerste winter, je kwam maar niet aan en bleef erg dun, hoeveel we ook voerden.. uiteindelijk kreeg je koliek, maar daarna werd het beter!
Jij en Lin konden steeds beter met elkaar overweg!

Je kreeg een schimmelinfectie midden in de winter, en dus moest je verplicht een deken op na het wassen..

Voorjaar 2009;
Van dikke beer in wintervacht naar schone jongeling! Iedereen was verbaasd over je knappe uiterlijk :mrgreen:

Omdat je bij alleen ruinen stond hoefde ik je niet vroeg te castreren.
Pas toen je interesse kreeg in merries moest je onder het mes :schrik:

Vroege zomer 2009, lekker uitleven in de bak!

Altijd in voor een geintje, zo braaf!

Dit jaar mocht je met Linda en mij mee op Haflingervakantie naar Drenthe, samen met de andere paarden en meiden hebben we met zn 3-tjes de week van ons leven gehad. Linda en jij waren als moeder en kind en onafscheidelijk!

Nieuwe vrienden maken op vakantie; spelen met Styb..

En met de barbeque mocht je ook even mascotte spelen..EVERYBODY loves Abe *He thinks*

Onderonsje op vakantie met mijn knappe man

Voor een miskoop vind ik je zeker erg geslaagd.
En wie weet wat de toekomst brengt, ik weet in ieder geval een ding zeker, met jou hoef ik me nooit te vervelen!
En net als voor Linda, beloof ik je altijd voor je te zorgen.
I don't care what they say, I won't leave you anyway!

Bedankt voor dit jaar lieve Abe!
Je hoort er bij!
I keep that in mind