Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
polbo schreef:Bij een pension stal is een shetlander idd niet altijd goedkoper.
Een vriendin van mij staat met haar paard en een shetlander op een pension stal en betaald 30 euro extra voor de shetlander.
Ik denk dat het dus ook heel erg verschilt of je een alleen een shetlander heb of samen met een paard en of die dus op een pensionstal staat of gewoon bij een boer.
Ik was wel nieuwsgierig naar wat het ongeveer gaat kosten. Maar ik vindt 250 euro wel erg duur.
Ik ben benieuwd of er ook nog mensen zijn die hun shetlander bij een boer hebben staan.
Heel erg bedankt voor jullie reacties alvast
polbo schreef:Ik heb vandaag die boer even gesproken.
Ik mag mijn shetlander er voor 25 euro per maand neer gaan zetten
Heb dan een groot weiland en een hele grote inloopstal (hooi en stro) samen met 2 schapen en een andere pony.
En ze staan gewoon altijd buiten en in de inloopstal zomer en winter. In de winter wordt wel een deel van de wei afgezet als het te modderig wordt.
Het voeren wissel ik af met de eigenaar van de andere pony (vriendin van mij)
Het verschilt dus nogal in prijs zo te lezen....Ook jullie bedank voor je reactie!
Eowyn3003 schreef:Bij mij op de weide, bij mij thuis, hebben we ook een tijd paarden gehad van andere mensen en die betaalden 50 euro voor 2 jonge paarden en ik voerde ze en mestte enzo. Dat was denk ik een beetje weinig? Nu staat mijn eigen pony hierop en als er nog een pony bij zou komen van iemand anders, een shetlander, zou ik iets van 70 euro vragen met verzorging.