Wat een schattige shetjes hier! Dan de mijne ook maar showen
Eerst die kleine lieve Hidde die ik voor iemand train/opvoed.
En dan mijn eigen Andor! Hij komt elke keer in de kampioensring wanneer we aan een ponykeuring meedoen en is zelfs al een keer reserve-kampioen geweest! En dat op 16 jarige leeftijd
_Karin
Geplaatst: 14-11-12 22:56
Wat een mooie pony's komen er weer voorbij.
Dora en Whoopi lopen alweer enige tijd dag en nacht op het land. Er staat nog te veel gras om het land de winter in te laten gaan.
Bonnie haar verzorgsters worden steeds jonger. Mikayla (dochter van mijn vriendin) 2 jaar.
Ik zei tegen haar moeder ga ook maar rijden toen nog een leuke foto van hun samen gemaakt.
Wat een ontzettend leuke plaatjes van moeder en kind! En ook die bonte pony voor de kar vind ik PRACHTIG!
Maestroox3
Geplaatst: 15-11-12 18:20
Leuke frontriem heb je Helaaaaaaaaaaas pindakaas, had ik een roos hoofdstel zien hangen in de winkel maar mocht hem niet kopen hihi LS_fotos : hele mooie foto's , mooie shet /pony ook ! Onlangs fotoshoot gehad & natuurlijk ook 'n topicje van! http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1670240
jolandje
Geplaatst: 15-11-12 18:44
Elke wat leuk om Cier weer eens te zien, hij krijgt steeds meer stippen, ziet er goed uit
karin wat ziet victor er prachtig uit, erg mooi dier
Maureen97
Geplaatst: 16-11-12 11:26
Mijn harige zwarte monster moet ook maar eens op bokt!
ze heeft al de mooie leeftijd van 41 jaar! en is nog top fit, dus hopelijk mag ze de volgende generatie nog een beetje leren rijden. Ze heeft een speciaal plekje in mijn hart die er ook voor altijd zal blijven. we hebben genoeg samen meegemaakt en ik hoop dat er nog wat jaartjes bij mogen komen..