Beroepsmatig kom ik wel eens leuke kruisingen tegen en dit is er een van. Mama is een kleine Shetlander van nog geen meter en papa is een KWPN hengst die alles op de wei van de vorige eigenaar gedekt had.... In ieder geval is BMH Danoontje een hele aparte maar ook leuke pony geworden. Hij is nu bijna 2.5 jaar (april 2005) en superlief. Hij heeft een klein hoofd en dunne benen maar wel een buikje rond van de hele dag alleen maar lekker op de weide lopen. Mijn eigen zoontje is inmiddels te groot geworden voor onze kleine pony's dus ook deze pony gaan we nu toch maar verkopen. Hij kent nog niks maar doet alles. Is onlangs nog bekapt en ingeënt maar heeft nog geen Chip, maar dat is zo geregeld. Hier in Belgie wordt dat pas dit jaar verplicht vandaar. Hij staat net over de grens (15 min van Tilburg) tegen een natuurgebied. De pony is een merrie, echt de liefste van de hele kudde en erg nieuwsgierig Ze zou een geweldige kinderpony kunnen zijn of gewoon een goed maatje als gezelschapspony maar daar is ze eigenlijk te goed voor. Ze heeft geen echte rang in de kudde maar gaat ook voor niemand opzij. Ze kan met ieder paard overweg alsook met ieder kind. Slaat niet, bijt niet en is een grote A pony. Ze is nu al een kop groter dan haar moeder. De richtprijs voor deze leuke pony is € 450,- en wij hebben een trailer als u die niet mocht hebben of kan regelen. Zoals bij al onze pony's geldt; goed tehuis heeft voorrang en als u haar ooit weer verkoopt horen we graag. Bent u op zoek naar iets anders, kijk dan eens bij een van onze andere advertenties want we gaan alleen onze Morgan paarden houden.... Mocht u geen gehoor krijgen op het bovenstaande telefoonnummer, mail dan even.
deze advertensie kwam ik tegen op marktplaats net ik dacht meteen toen ik het zag een shet x kwpn! wat vinden jullie daar nou van