Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kijk da's mooi al 3 deelnemers. PeetisGreat het zou fantastisch zijn als dit zou kunnen. Hoeveel deelnemers zijn er mogelijk ? Lijkt me zo mooi al die friese paarden tesamen. Het zou voor mij de eerste keer zijn met Kaatje (mijn fries grote vriendin) om dit samen met haar te beleven. Ik ben benieuwd.
Mijne is vrij jong ( bijna 5 ) en met haar maar 1x van huis geweest voor de keuring en wat buitenritjes in de buurt. Ze zal zich helemaal gelukkig voelen tussen al die friese paarden. De site kon ik nog niet bekijken ivm de verbinding, ga zo nog eens proberen. Maar een strandrit is ook super natuurlijk.
maar mss ooit eens lijkt me wel geweldig met mijn iegen vent over het strand te rijden
Cossie schreef:Ziet er goed uit, hoeveel paarden kunnen er terecht ?
MiSzNiTa schreef:het lijkt mij ook wel leuk, maar ik kan vast niet mee aangezien onze fries drachtig is
Cossie schreef:Heb je zo een idee wat de kosten zijn ? Stalling en slapen ? Bij benadering ?
. Hebben er zich meer opgegeven met hun fries ?? Misschien is het wat om daar iets af te spreken ? Gaan we met zijn allen met het zelfde dekje op ( de blauwe met friese vlag randje ofzo ). ben benieuwd Trennie schreef:Ben ik dan ook welkom met mijn kleine fries met te grote kol? (Die dus alleen is opgenomen in het veulenboek?)