Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
moravita schreef:Wat onwijs lief en vooral fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt! Ook Ton en ik hebben genoten!!! Voordat de anderen je bescheidenheid serieus nemen;
Ze deed echt gewoon een vet goeie schouderbinnenwaarts, travers en appuyement zonder wrikken en wurgen!!! Mooi op de zit en op eigen benen.
Nogmaals, wij vonden het ook heel erg leuk. Wie weet tot volgend jaar!
moravita schreef:ja!!! Het veulen is vannacht om half twee geboren. Een prachtige hengst! precies wat we graag wilden.... gaaf he? Foto's komen dit weekend op de site.
cojolly schreef:Lisenka klinkt fantasties, had nog nooit van een andalusiervereniging gehoord.
Heb je ook foto's van de clinic
Esperanca schreef:Nog even een [late] reactie.
Gaaf, hoor. Aletta en Ton geven ook op een fijne manier les en in één les leer je zoveel bij.
Op een goede manier nog ook
Leuk dat het zo goed is gegaan.
moravita schreef:bedankt hoor! Worden er helemaal verlegen van, maar het is wel fijn om te horen dat anderen je passie delen en dat je ook kennis met elkaar kunt delen!!
moravita schreef:Absoluut!!!! Ik vind het heel fijn maar wel lastig om een compliment te krijgen. Vooral als het ergens om gaat waar je met ziel en zaligheid in zit en met alle passie doet. Als anderen dat dan waarderen dan word ik absoluut verlegen... Maar ik word er ook heel blij van!!!
mkvdiest schreef:lol idd moet ik maurice ff gelijk geven.. aletta en verlegen... lol nog nooit meegemaakt, laat ik het daar maar op houden
moravita schreef:Haha gelukkig maar dat jullie het met elkaar eens zijn
Lins_Vetra schreef:Ik wilde meegaan met mijn moeder moniqueb, maar die ging uiteindelijk niet.. Jammer! Volgende keer beter.
Fijn dat jullie het naar jullie zin hadden!