Vraag anders even een moderator of hij/zij dit topic wil verplaatsen naar het forum voor barokke rassen. Ik denk dat je daar meer kans van slagen hebt.
Hee Mjet, kijk eens een paar berichtjes hierboven...Zelfde paard!!hahahaha
mjet
Geplaatst: 22-01-09 01:12
hahahahaha die had ik niet gezien. wat een bak. (Blond he) voor iedereen... sifra heeft het over hetzelfde paard als ik. Ik heb haar paard jikke vorig jaar juni gekocht.
wij hebben een ruin van Aan, mooi en lief paard (als hengst behoorlijk ontstuimig) heb niet echt recente foto's maar t wordt wel een plaatje nu, hij is 4 en een half, en heeft een jaar extra gehad om uit te zwaren omdat hij groot is. 1.70 m. sinds een half jaar loopt hij voor de wagen en sinds een paar weken een beetje onder het zadel.
Amigo_
Geplaatst: 03-02-09 12:45
Ik weet dat er nu een Aan het verrichtingsonderzoek loopt
Edit: Sorry er doen 2 nakomelingen mee aan het verrichtingsonderzoek
Reinderd (Aan 416 x Sierk 326) Ruben van Erve Poorstad (Aan 416 x Fabe 348)
Mirjam79
Geplaatst: 03-02-09 12:59
Wij hebben een hengst (2007) van Aan(zie ook mijn profiel). Die staat op het moment in de opfok bij mensen die veel nakomelingen van Aan hebben staan (jonge beessies van de eigenaar van Aan). Die van ons is nog vrij jong qua type, maar wel mooi aan de maat. We laten hem in ieder geval tot zijn 3e jaar in de opfok lopen en beginnen misschien nog wel later met inrijden en zo. Hangt er helemaal vanaf hoe hij zich ontwikkeld. Daar in de opfok staan ook leuke nakomelingen van Aan, ook enkele die wat ouder zijn. En een volle zus van Aan...