Ik ben al een tijdje op zoek naar nakomelingen van de friese hengst Its. Ik weet dat hij niet meer in leven is, maar zou toch graag meer informatie over hem en zijn nakomelingen willen hebben.
Dus heb je een nakomeling van hem - meld je dan!
Zelf heb ik een merrie die van hem afstamd. Ze is heel erg lief en een echte knuffel!
Alvast bedankt.
haitze
Geplaatst: 31-01-11 23:52
wij hebben een ids merrie gehad[gefokt uit een djurre merrie die we nog hebben],een erg fijne merrie van karakter,mooie uitstraling,zet bij dr eigenaresse prachtige veulens op de wereld.
Only_Gold
Woonplaats: Ik woon in een huis (wil je weten waar? Vraag gerust zou ik zeggen!
Hé leuke foto`s! Ook mooie veulentjes lopen er bij. Die van mij is besloten om geen veulentjes te laten krijgen (helaas)
Tigra_
Geplaatst: 08-02-11 22:12
Ik heb er geen maar heb er weleens een gezien heb ik nog wel een foto van(Plaats ik niet omdat het niet mijn paard is). Was een ontzettend mooie en lieve merrie, Lekker stevig, flinke pak manen. Ze had wel zomereczeem om die reden is ze zover ik weet verkocht naar Italië(dacht ik).
Only_Gold
Woonplaats: Ik woon in een huis (wil je weten waar? Vraag gerust zou ik zeggen!
Die van mij heeft ook ZE maar goed, om ze daarom maar te verkopen kan ik niet over m`n hart verkrijgen. Is ze veel te lief voor! Die van mij heeft ook mooie lange manen met golfjes erin.