wie kan mij helpen met het basistempo van mijn andalusier???

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lizzytje88

wie kan mij helpen met het basistempo van mijn andalusier???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 20:59

hallo allemaal.

ik heb voor 2 jaar terug een andalusier gekocht <3 en ben er mee aan het rijden. ik kom alleen een probleem tegen omdat ik nooit voorheen zulke paarden heb gereden.

mijn probleem is als volgt. als ik aan het rijden ben is hij de enne dag over actief en voorwaarts, de andere dag is hij niet vooruit te branden. ik weet ook dat dit afhankelijk is van je paard wat het basistempo is.
kan iemand mij helpen miss via hier of door een keer te komen meekijken hoe ik het basistempo kan vinden wat bij hem past. door die kleine passen die hij maakt vind ik het moeilijk om te vinden.

miss dat iemand iets weet waar ik een instructeur kan vinden voor les te geven in de spaanse rijkunst. dus spaanse pas enz. dit lijkt me geweldig om te kunenn als het goed is zit dit er allemaal op alleen kan ik de knopjes niet vinden :o

ik weet dat er meer met dit probleem zijn dus ik zou zeggen elk idee is welkom :D :D

groetjes lizzy

Hosante

Re: wie kan mij helpen met het basistempo van mijn andalusier???

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-10 08:05

Izzy,

Je zit nog al ver weg van ons (ik woon op Flakkee net geen Zeeland maar Zuid Hollandse Eilanden) en bij ons komt Pedro D'Almeida regelmatig lesgeven. Ik weet dat hij ook in Duitsland en Belgie lesgeeft. Hij heeft veel ervaring met dit type paarden.

Veel succes Ingrid.

moravita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 00:19

Hoi Lizzy,

We zitten misschien niet heel dicht bij, maar je kunt misschien eens een dag of een paar daagjes komen om eens samen te trainen? Anders kun je me altijd een mail sturen met je tel nummer dan kunnen we eens een paar tips uitwisselen? in ieder geval veel succes met je mooie paard!

Faya_barock

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-10 14:34

lizzytje88 schreef:
dus spaanse pas enz. dit lijkt me geweldig om te kunenn als het goed is zit dit er allemaal op alleen kan ik de knopjes niet vinden :o

hoi ik heb net een topic geopend over Spaanse pas misschien kan je hierdoor zijn knopjes vinden, succes!