Zijn er meer mensen die friezen hier scheren? Ik zie daar namelijk wel tegenop omdat ik denk dat een geschoren fries mij niet bevalt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ambre schreef:polly2 schreef:Het grijze is vooral het huidvet en dat haal je dus weg met water met spiritus er in.
Daarna bouwt het paard de laag huidvet wel weer op, maar wordt het niet meer grijs.
Volgens mij stuurde ik je per ongeluk een PB ipv hier te reageren!
Gulpje schreef:Wat voor dekens moet je gebruiken bij een geschoren Fries? Heb nog nooit een geschoren paard gehad maar zit erover te denken om dat dit jaar voor het eerst te doen, voor dezelfde reden als TS. Op de nieuwe stal staat hij wel in een warme stal maar is er geen binnenbaan en solarium meer om windloos op te warmen/drogen.
Gulpje schreef:Thanks Polly! Een deken met hals is niet nodig? Ben trouwens ook bang dat ik daarmee zijn manen kapot maak.
Hartje schreef:Ik scheer ook ieder jaar mijn Fries. Dit jaar heb ik voor het eerst ook de benen geschoren (mooi resultaat al zeg ik het zelf). Nu ben ik benieuwd naar foto's van de resultaten van de scheertechnieken van de onderbenen. Ik lees veel over in een punt scheren maar heeft iemand daar ook foto's van ?