Nakomelingen Reitse 272

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

horsie1994

Nakomelingen Reitse 272

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-09 18:57

Hallo
Wie heeft er nakomelingen van Reitse 272.
Of wie heeft een paard waarvan de opa Reitse 272 is?

gomir

Re: Nakomelingen Reitse 272

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 12:04

FB -> BKR

haitze

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 22:02

wij hebben inderdaad met reitse gefokt
een super fijne lieve hengst die zich op de stem liet sturen
ook de nakomelingen ,oa toos,was een fantastische merrie,haar zoon oebele is ook geweldig qua karakter,oebele is een folkert x reitse
en zn zus gertrude isw een djurre x reitse.
ze hebben niet het meeste behang maar wel een super karakter

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 23:48

Wij hebben een Reitse zoon. Officieel heet hij Grandioos, maar zijn roepnamen zijn: Koos, Koeskoes, Koos Hopeloos. We hebben hem al een jaar of 13. Een wereld paard, mijn grootste vriend. Hij is de clown van stal. Ondeugend en hij weer precies wat hij wel en niet mag, maar toch even proberen :D . Hij moet ook altijd wat te klojen hebben. Waterbakken omkiepen is zijn specialiteit :( . Net 6 emmers erin gedaan, je loopt terug en meneer heeft de bak in zijn mond en staat te kijken van Kan gedaan he :D :+
Als ik rij, dan ziet hij overal en nergens bakkabouters, spoken enz. Hij heeft dan even iets om onder het werk uit te komen. Maar als ik even een brul geef van KOOOOOOOOS, dan loopt hij als een zonnetje. Als er iemand op zijn rug zit die bang is, dan vraagt hij nog net niet of het te hard gaat. Even uit balans en hij staat stil.

Koos is een paard waar je alle paarden bij kan zetten. Hij is heel sociaal en vind iedereen leuk lief en aardig. Alle paarden vinden Koos ook leuk, want hij is gewoon leuk :D

Afbeelding