Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
windhond schreef:Lijkt mij ook heel leuk. Geef je de clinic alleen met de stok of ga je ook andere dingen doen zoals spaanse pas e.d.?
regine schreef:Het is voor beide een eindje rijden voor mij dus dat maakt niet veel uit. In maart en april is het voor mij niet handig omdat ik in april een veulen heb en in maart en begin april dus met een hele dikke merrie zit![]()
Mei tja... ik weet natuurlijk niet hoe het zich gaat ontwikkelen met rijden als die kleine er eenmaal is... dus van mij mag het al wel wat sneller plaatsvinden wil ik met paard komen
Dizzy schreef:Nou, ik heb een binnenbak gevonden (voor 10 euro per uur, goed te doen dus) in Roosendaal.
Als we het vanaf midden/eind april afspreken kan het ook in het weekend en zijn er 4 boxen vrij.
Rotterdam zou voor mij ook kunnen, maar dan heb ik wel stalling nodig als je ook theorie geeft en de paarden even weggezet moeten worden (+plaspauze)
Het liefste dan op zondag (minder verkeer op de weg), wat mij betreft (anders pas ik me wel aan).
Is er ook theorie of gaat iedereen tegelijk de bak in om te 'lessen'?
Leuk!
Picassox schreef:Ik doe ook mee! Zeker weten, hoe? wat? waar? wanneer?
Pm me even.
Ben zeker van plan te komen!
Idra schreef:Rotterdam lijkt mij eventueel nog haalbaar, al is Roosendaal natuurlijk nog wel beter
Ik pas mij wel aan aan de datum, want ik houd het nog even in beraad tot de locatie bevestigd is
moravita schreef:Ik wil ook graag op de hoogte gehouden worden!! Hoe zit het als je geen geschikt paard hebt? Zou je bijv. bij jou thuis ook een clinic kunnen organiseren? Kun je leuke demo geven en ik weet niet of je een "lespaard" hebt?
Idra schreef:Rotterdam lijkt mij eventueel nog haalbaar, al is Roosendaal natuurlijk nog wel beter
Ik pas mij wel aan aan de datum, want ik houd het nog even in beraad tot de locatie bevestigd is
regine schreef:Wat zijn de kosten voor deelname zonder paard? Dus als toeschouwer zeg maar?
regine schreef:Ik denk er heel even over na, Cap loopt tegen het einde van de dracht, zit dan op 9 bijna 10 maanden en wordt nu al best wel dik. Ik denk dat ze tegen die tijd alleen nog lichte arbeid kan doen.
regine schreef:Maar ik kom zowiezo kijken als het in het weekend is! Leuk dat het echt doorgaat nu!!