Gelderse paarden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Tody

Berichten: 995
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 00:48

Mijn paardje (of eigenlijk pony Lachen ) is een NRPS-er, maar wel tenminste 25% gelders. Best bereid om te werken, maar je moet haar ook echt bezig houden want ze verveelt zich erg snel. En als dat zo is doet ze niet zo veel meer. Ja, wel alles wat je vraagt, maar echt op slaapstand Haha!

Echt Gelders aan haar is de kont! En de bespiering. Echt een krachtmonster. En wat de rest zegt klopt echt helemaal!!!
Erg leuk om te lezen! *LOL*



Tody

Berichten: 995
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 11:51

hoeveel weet je van haar ouders?en is felicia haar officiele naam?

"It's snowing still," said Eeyore gloomily."So it is.""And freezing.""Is it?""Yes," said Eeyore. "However," he said, brightening up a little, "we haven't had an earthquake lately."

Tody

Berichten: 995
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 20:18

ze heeft wel net zo'n kont als die van mij!!! Haha!

Moeilijk te zeggen, vind ik.

Tody

Berichten: 995
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:44

Heb al eerder gereageerd op dit topic, maar ik heb net foto's uit een stukje video gehaald, dus....

Hier is de dame!!
(foto's komen dus van film, vandaar ietwat onscherp..)

Afbeelding

Afbeelding

Na de overgang naar de paarden ben ik gestopt met springen en geprobeerd of we ook konden dressuren. We waren op dat moment Z startgerechtigd. En niemand die er ook maar over na had gedacht dat we misschien ook wel netjes konden doen Haha!

Vind het zelf wel aardig gaan met een boerenknol (moeders was echt een boerenhit... Knipoog ) En volgens mij heeft ze er ook wel plezier in.

Reacties zijn van harte welkom
Laatst bijgewerkt door Tody op 28-06-04 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Tody

Berichten: 995
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 23:17

Damn, ik heb altijd problemen met de foto's.... bij mijzelf doen ze het prima...... Boos!

Tody

Berichten: 995
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 23:35

Ik heb het nog een keer geprobeerd... nu beter????

"It's snowing still," said Eeyore gloomily."So it is.""And freezing.""Is it?""Yes," said Eeyore. "However," he said, brightening up a little, "we haven't had an earthquake lately."

Tody

Berichten: 995
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 00:21

Hartelijk dank! Bloos

(maar wel een draakje hoor!!! Knipoog )


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, kreekie en 18 bezoekers