[HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

KiMmK

Re: [HK]GZ: Trotse liefhebbers van alle Barokke paarden :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 22:53

Jeminee wat gaan jullie snel! Zo maar weer even alles bijlezen vanaf pagina 475! haha Knipoog

Wou even zeggen dat het rijden gisteren erg goed ging Haha!
Alleen lag de omgewaaide container nog steeds naast de bak, helemaal in stukken! En freek is al zo'n stresskip Clown
Maargoed hij ging er na veel belonen en er als het ware wijkend naar toe langs, dus dit ging na verloop van tijd steeds beter Haha!
En wat was het een weertje! Bah heb gisteren bijna alle soorten buien over me heen gehad tijdens het rijden (hagel, regen en windstoten) maargoed we hebben het volgehouden en het waren buien dus na 10 min was het weer weg Knipoog

Reageer straks/ morgen weer bij (ben net thuis van het werk en dacht even spieken op bokt Cool )

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 22:55

WOOOWW wat gaan we hard Tong uitsteken
moest er even uit. kan nu even wat minder op de computer want mijn kamer word gerestyld Tong uitsteken heb geen idee hoe je het schrijft Tong uitsteken maarja

owja mijn nieuws:
JAaa heb mijn eurostar bluberry sjabrak binnen Haha!

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 01:48

@ Soeske: Ah wat schattig, ik zwijmel helemaal weg!!

@ Saida: Ah, beterschap met de boer. Kan me voorstellen dat je wel ff hebt geschrokken.

@ Kim: Hier is 't lekker weer hoor! Haha, de Zomer is hier alweer in aantocht Haha!. Fijn dat 't zo lekker ging met Freekie!

@ Fanny: Leeeeuk, wel snel showen he.

Vandaag ging het rijden niet zo lekker zoals ik al had verwacht. Dus na paar minuten rijden heb ik hem maar los in de bak gelaten met wat hooi en veel mensen die hem een overdosis aandacht en snoepjes gaven Haha!.

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 11:00

Esss, het is hier drama weer, je maakt ons jaloers. Huilen Verdrietig

Jullie gaan hard zeg, ik lees nog steeds trouw mee, maar heb op dit moment weinig over Rodje te melden gaat gewoon goed met hem Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 11:08

Kim -> Braaf hoor, van Freek dat hij uiteindelijk toch langs de container is gelopen.
Hier was het gisteren redelijk droog, 's morgens een paar buitjes maar verder eigenlijk niets.
Vandaag ziet het er minder uit......

Fanny -> De Eurostar blueberry; dat is toch die paars met antraciet en crèmewit?
Die heb ik ook! En het halster heb ik daarvan, staat erg mooi!
Deze bedoel ik;
Afbeelding

Wie van jullie gaat er naar het weekend van het Iberische paard op 12 en 13 april?
Lijkt mij wel leuk om te gaan, maar het lijkt me ook leuk om wat mensen te meeten dan.

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 11:11

Waar is dat?

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 11:15

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 13:03

Dat is een mooi dekje!!

Ik ga zowiezo naar Bunschoten, weet alleen nog niet of ik op zaterdag of zondag heen ga.
Ben nog steeds aan het twijfelen of ik me zal schrijven voor een proefje..maar denk niet dat ik daar aan toe ben.

Is idd een goede plek voor een meet&greet Haha!
Misschien een apart topic daarvoor openen?

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 13:32

PatriesjeMR2 schreef:
Is idd een goede plek voor een meet&greet Haha!
Misschien een apart topic daarvoor openen?

ideetje?

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... naval.html

en dan donkerblauw. bokt en dan je boktnaam?

Ik kom in ieder geval kijken ik denk op de zaterdag. Ik zou zelf mee doen maar heb een ongelukje gehad vorige week met enno en ben na 40 rondjes in keiharde rengalop door de bak (zonder hoofdstel) tegen de grond aan gekwakt en zit nu thuis met gescheurde enkelbanden.....)

Mee doen met de wedstrijd ehb ik dus maar even afgezegd aangezien de schrik er goed in zit en ik waarschijnlijk 6 tot 9 weken niet mag paardrijden...

Malin: Wat fijn dat het beter gaat met suevo en dat je het zo naar je zin hebt! Wilde ik ook nog steeds schrijven.

Lobke: Wat een gave baan!!! Echt een droom. gefeliciteerd!

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 13:39

Jemig Eef, wat was daar in hemelsnaam de aanleiding voor?
Kan me voorstellen dat de schrik er goed inzit en dan ook nog eens zolang niet rijden Ach gut

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 13:45

Pipi schreef:
Jemig Eef, wat was daar in hemelsnaam de aanleiding voor?
Kan me voorstellen dat de schrik er goed inzit en dan ook nog eens zolang niet rijden Ach gut

Tja het is balen maar ja niks meer aan te doen. Enno kon er ook niks aan doen. het was meer onze fout. Ik denk er ook maar niet te veel aan want ik heb er al nachtmerries over.
Zie het filmpje steeds voor mijn ogen afspelen. Inmiddels zit ik in de tape en 18 maart moet ik weer naar het ziekenhuis. Gelukkig kan ik er voorzichtig op lopen en Enno ene beetje poetsen en zo. Ik wordt steeds gebracht naar hem en naar mijn werk want ik mag minstens 3 weken niet autorijden.

Mijn bijrijdster rijdt Enno en iemand van stal longeert hem voor mij en mijn vriend ben ik nu ook aan het leren longeren.

Paola: wanneer krijgen we rijfoto's van jou te zien? Of ik foto dat je stil staat en jij erop zit?

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 13:55

Ik heb nog niet zolang geleden foto's geplaatst geloof ik.
Misschien zijn die je ontschoten Knipoog
Heb nog geen nieuwere,maar zet er wel even een paar neer Haha!

Afbeelding

Hier ziet ze iets "engs" Clown
Afbeelding

Afbeelding

Mooi lopen kan ze echt ook wel hoor,haha
Afbeelding

Afbeelding

Ik blijf het leuke foto's vinden,jullie hopelijk ook,want ze staan hier nu voor de 2e keer Hyper!

Enamorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 13:57

Paola: Ik heb wel meegelezen de afgelopen tijd maar deze toch gemist denk ik.

Wat een geweldige combi zijn jullie zeg! En het is een echte dame geworden he!~

Is het een voorwaartse fries? of is ze juist wat terughoudend? ze was snel moe las ik maar of ze erg voorwaarts is haalde ik er eigenlijk niet uit.

En is ze koel in haar hoofd?

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 14:07

Haar looplust is nog erg wisselend Clown ze moet nog wel heel erg leren " naar voren" te denken.
Je snapt 'm al: ze is van zichzelf niet heel erg voorwaarts,moet er heel hard aan werken.
Maar het gaat steeds beter.
Ze is wel koel in haar koppie,erg fijn,maar dat werkt dus ook soms wel eens tegen je hoor.
Want ze is gewoon niet gauw ergens van onder de indruk,dus ook niet van mijn geploeter om haar meer naar voor te jassen.
Ik hou me maar voor dat ze nog jong is en het allemaal nog moet leren begrijpen Knipoog
Volgens mijn juf gaat het wel goed komen allemaal.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 14:21

LEuke foto's van Mynke, ziet er goed uit!

Even snel een berichtje van mij (zo lekker douchen, verkleumd!):
Nou, vanochtend al om half 6 op Slapen
We hebben 1 WP, ben er best blij mee want kon hem niet echt doorrijden omdat zn tandje op een haartje na los zat! Trainen ging deze week al niet echt lekker, had al een tijd het vermoeden dat de tanden bijna dr uit kwamen (kiezen stonden dr al op), en vanochtend nog ff checken en ja hoor die zat giga los Vork Toch maar gaan rijden, bij de Jury gemeld want als die wel los zou komen en wat zou gaan bloeden Knipoog
Maar ben dus tevreden! Tandje is er nog steeds niet uit, je ziet m af en toe bungelen Vork

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 14:22

sorry allemaal, maar er komen hier inmiddels zo ontzettend veel verhalen voorbij dat ik het niet meer bij kan houden...
dan red ik het niet om op alles te reageren en dan reageer ik maar helemaal niet om niemand te passeren, maar dat vind ik ook weer zo jammer... Clown

heb weer leuke foto's voorbij zien komen en bram voor het karretje!

ik heb even gemist wat er met enno is gebeurd...
ben je er af gevallen?
sterkte in ieder geval!

ik ga ook naar Bunschoten, als het goed is lopen de paarden aangespannen een demonstratie en als het lukt wil ik graag nog een dressuurproefje starten met 'r grijze spook...

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 14:55

Saida: Wat ziet Grytsje er lekker rond uit, ze hoeft zeker niet meer zo lang!

Soeske: Wat een grappige foto's van bram voor de kar Tong uitsteken

Madelief: Gefeliciteerd met je winstpunt!!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 15:06

Madelief, wat goed zeg, een winstpuntje, ondanks een losse tand! Pling

PatriesjeMR2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 16:17

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 16:19

@Saida, ikke ikke ikke. Go jij! Go jij!
Ik ga op zondag, dan zit ik in de LVN stand, kom je effe buurten?

@Pipi, mooie dame hoor, ze is flink aan de maat he??
of ben jij niet zo groot?

@Enamorado, balen zeg van je val, kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit, ik mag ook nog niet rijden vw mijn arm en ik moet bekennen dat de drempel wel steeds hoger wordt. Ach gut

@Madelief88, gefeliciteerd met je winstpunt.
Kan je dat tandje er niet gewoon uittrekken, heb ik bij Xantha ook gedaan! Vork

Ik heb vandaag op de Merens van een stalgenootje gereden, een superbraaf dier.
Ik heb haar wel vaker gereden en kwam opeens op het brillante idee om op haar te gaan rijden!
Ondanks dat Fleurtje superbraaf is en ik haar wel vaker heb gereden (ook als eigenaresse op vakantie was) kneep ik hem toch wel. Nagelbijten / Gniffelen
Fleurtje liep vrolijk met haar oortjes naar voor om zich heen te kijken en ik dacht alleen maar, als ze maar niet gaat rennen.
Ik heb mezelf goed streng toegesproken dat ik me niet zo moest aanstellen en ben toen gewoon gaan rijden.
Uiteindelijk ging het best lekker, mijn arm had ik geen last van!!
Ik mag haar voorlopig 1 keer per week rijden en af en toe een gadje extra, super!! Haha!

cojolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 16:30

Madelief gefeliciteerd met je winstpunt
Enno balen van je enkel

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 17:25

Oh jeetje. Ik ben verliefd! Op een lief klein schattig veulentje Lovers Ahh, hij is zo gaaf! Principe is vader geworden gister. Van een prachtig palomino hengstje. Ik heb al gevraagd of die te koop is Bloos Ik wil hem echt hebben Bloos Hij is zo gaaf, achter 2 gelijke witte voetjes... Prachtig gewoon. En aangezien ik van de zomer (als het goed is Lachen ) mn diploma heb gehaald en wil gaan werken, en ik toch een eigen paardje wil.. Is dit de perfecte kans! Helaas willen ze hem zelf houden.. ( Verdrietig ) . Jammmeerrr! Maar k hou me aanbevolen als ze hem wel willen verkopen!!

Madelief: Super hoor!! 1 WP! Toch super zo hoor op je 1e wedstrijd! Wel jammer van zn tandje..

Pipi: Jaa, friezen hebben over het algemeen niet zo'n haast Clown Is soms ook wel weer lekker hoor Ja

Soeske: Leuke foto's van brammetje! Hij staat er erg stoer voor hoor Haha!

Patries: Fijn dat het lessen zo goed ging! Haha! En dat Bailando het zo goed op pakte!

Jolyn: Dat snap ik best dat de drempel hoger word! Jou paardje is een echte doerak waar je flink van kan schrikken als ze gek doet volgens mij.. Even vertrouwen terug krijgen op een braaf paardje kan geen kwaad. Knipoog

Enno: Jeetje Bloos! Wat rot voor je zeg met Enno! Maar hoe kan het dan dat ie geen hoofdstel om had? Was je er voor de gein even op gaan zitten? Hopen dat je snel weer beter bent! Ach gut

Es: Vervelend dat het rijden niet zo super ging. Andere keer weer beter!

Saida: Wow, Grytsje word dik Haha! Ben benieuwd naar het veulen, zal ook wel een droppie worden Ja

Kim: Jaa, bijlezen, drama he haha. Fijn dat het rijden goed ging!

Zo vandaag weer amanda doen. Ben benieuwd hoe het gaat. Eigenaresse kon niet. Ondertussen droom ik lekker verder over het veulentje haha Clown Hij is zo gaaf. Maarja, mijn tijd komt nog wel denk ik dan maar ............... Lachen
Laatst bijgewerkt door Prinslover op 09-03-08 17:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Pipi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 17:25

Jolynn>Ikzelf ben 1.74 en Mynke is nu zo'n 1.67 denk ik.
Lekker dat je zo toch een beetje kan blijven rijden.
Die onzekerheid ken ik wel hoor,maar jezelf even flink toespreken doet vaak wonderen Clown

Madelief> Gefeli met je wp!!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 17:53

Ilona: Wat gaaf zo'n veulentje! Zou wel heel leuk zijn als je die kon kopen!! Maar er zal dan vast een behoorlijk prijskaartje aan hangen of niet? Heb je ook foto's?

Caribe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 18:44

Hierbij meld ik me ook even aan..
Sinds een maand ben ik een trotse eigenaar van een Andalusier Caribe! Haha! Foto's staan in me profiel.

Amanda