In twee jaar is Arabian Horse Store uitgegroeid tot een goedlopend bedrijf.
Wat als hobby begon werd uiteindelijk zo groot dat het niet meer te combineren was met mijn huidige baan.
Met een weemoedig gevoel heb ik daarom de shop ter overname aangeboden.
In Roma Brouwer heb ik een nieuwe eigenaar van Arabian Horse Store gevonden en weet zeker dat zij de shop ook met hart en ziel zal gaan runnen.
Ik heb er alle vertrouwen dat onze bekende service zal worden voortgezet en dat het artikel aanbod verder vergroot zal worden.
Ik wens Roma dan ook alle goeds met Arabian Horse Store en hoop dat u als klant van deze overname kan profiteren.
M. Verweij
Hallo,
Ik ben Roma Brouwer, 20 jaar oud en ik woon op Texel.
Ik ben al vrijwel mijn hele leven met paarden bezig, en de laatste paar jaar vooral met arabieren. Zelf heb ik twee paarden, één KWPN merrie, Destiny, en één arabische merrie, Firenza. Firenza is drachtig en verwacht begin juni een veulen van Valerio ibn Eternity.
Ik ben na mijn school in een snackbar gaan werken, omdat ik niet wist wat ik verder wilde gaan doen. Maar ja, dat is meer een tussenoplossing, zodat er in ieder geval geld binnen komt, maar niet iets wat ik de rest van mijn leven zou willen doen. Het leek mij altijd fantastisch om iets met paarden te doen, dus toen ik de Arabian Horse Store te koop zag staan, had ik direct zoiets van; ‘hé, is dat niets voor mij?’ Ik ben me daarin gaan verdiepen en het leek mij erg leuk. Dus heb ik M. benadert, en na ongeveer twee maanden van onderhandelen, naar de bank en verder alles regelen is de koop rond, en ben ik nu officieel de nieuwe eigenaresse van de Arabian Horse Store.
Ik zal dit jaar op zoveel mogelijk shows verschijnen, ook in België. Ook de site krijgt een make-over, en er komt een nieuw logo. Dit alles zal nog wel even tijd nodig hebben, maar ik vind het een geweldige uitdaging.
Roma Brouwer