Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
missfcdb schreef:Maakt toch niet zoveel uit ik ging er vanuit dat het ieder jaar op de zelfde dag werdt gehouden.
Maar maakt niet uit het is goed dat je het zegt.
Ik wil gewoon weten wie er allemaal mee gaan doen ik wil ook een keertje mee doen en ga strax overleggen of we het halen met 25 april.
En doe je ook mee![]()
Sint oedenroden wil ik zo ie zo mee gaan doen![]()
trouwens heel erg bedankt dat je het wilde zeggen.
Gideon_R schreef:Hoe kom je bij een amateurkeuring te St. Oedenrode in mei 2008 ?
Er zit een amateurkeuring in de planning bij het AVS op 25 april 2008 te Bunschoten (Stal Groenendaal)
Dit zal definitief op de agenda worden gezet aan het einde van het jaar als de locatie en de jury zijn vastgelegd.
Er zal wel een regionale keuring plaatshebben te St. Oedenrode, maar dat is waarschijnlijk eind juni 2008
Adhira schreef:April?????????
Zijn alle keuringen dit jaar vervroegd ten opzichte van de jaren ervoor?
Is er ook al bekend waneer ongeveer Keuring West is?
groetjes Debby
Maroush schreef:In april al![]()
Dan moet Maroush bijna bevallen, dus slaan wij een jaartje over helaas.
Maroush schreef:Ik vind het ook heel erg jammer![]()
Is het trouwens ook al bekend wanneer de andere 2 regionale keuringen ongeveer zijn?
missfcdb schreef:.
Hebben jullie messchien tips bij het rennen rent vosje gewoon sloom mee en als ze vrij loopt kan ze het oppeens wel en bij een ander doet ze het ook niet.
missfcdb schreef:Kimh dankje wel voor de tips.
Ik zat namelijk ook al aan de liberty te denken maar krijg er op het einde niet gevangen.
Ze vindt het veelste leuk.
Maar ik denk dat ik beter kan gaan kijken wie haar voor mij wilt voorbrengen een keer dat ik kan zien waar ik op moet letten.
Want ze doet het goed en het zou zonde zijn dat ik het beste van haar er niet uit kan halen.