18 sept AVS showclinic, ook voor niet-leden!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: 18 sept AVS showclinic, ook voor niet-leden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 18:39

Aah wat leuk Amanda! Gezellig :D

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: 18 sept AVS showclinic, ook voor niet-leden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 18:41

Kom je Mish ook knuffelen? :D En even hoi zeggen? :D

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Re: 18 sept AVS showclinic, ook voor niet-leden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 18:52

Haha ja hoor! Gezellig :j

amyz

Berichten: 6910
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-16 17:28

Wat een opkomst! We hebben enorm genoten van het enthousiasme van jong en oud rondom deze ledendag. Enigszins verrast door het grote aantal deelnemers waren er wat verbeterpuntjes, maar dit kon de pret niet drukken. Uit de vele positieve reacties blijkt dat menigeen een leerzame en vooral leuke dag heeft gehad, vol workshops, clinics en activiteiten. Dit alles geheel gratis voor AVS leden en voor niet-leden opengesteld voor 15,-. Wij nodigen iedereen uit op onze shows, evenementen en volgende ledendagen in 2017!

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: 18 sept AVS showclinic, ook voor niet-leden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 17:33

Als er vaker dit soort dagen zijn met leuke dingetjes kom ik wellicht vaker langs, was supertof :D

frisian_love
Berichten: 1185
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Ophemert

Re: 18 sept AVS showclinic, ook voor niet-leden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 17:35

Weet iemand, of de genomen foto's ergens te vinden zijn?
Mijn dochter is veelvuldig gefotografeerd, ook door iemand met een Bokt outfit, en we zouden het natuurlijk superleuk vinden om de foto's te zien

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27971
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: 18 sept AVS showclinic, ook voor niet-leden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 17:40

Er zijn foto's gemaakt door bokker Amanda. Deze foto's (of iig de link ernaartoe) zullen ook hier geplaatst worden :j

Het was inderdaad een geweldige dag, en wát een animo! :wow: Superleuk om nieuwe mensen te mogen helpen bij de trail, en leuk om te horen dat sommige er ook echt thuis mee aan de slag zullen gaan! *\o/* Je kunt zoveel leuke dingen doen met maar een paar balkjes! En wie weet tot ziens in de (In Hand) Trail bij onze DAWRA-shows!

frisian_love
Berichten: 1185
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Ophemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 17:49

Rije schreef:
Er zijn foto's gemaakt door bokker Amanda. Deze foto's (of iig de link ernaartoe) zullen ook hier geplaatst worden :j

Het was inderdaad een geweldige dag, en wát een animo! :wow: Superleuk om nieuwe mensen te mogen helpen bij de trail, en leuk om te horen dat sommige er ook echt thuis mee aan de slag zullen gaan! *\o/* Je kunt zoveel leuke dingen doen met maar een paar balkjes! En wie weet tot ziens in de (In Hand) Trail bij onze DAWRA-shows!


Super, dank je wel.
Ik ben erg benieuwd.
Het was voor ons een leuke dag om het Arabisch ras beter te leren kennen.
Mijn dochter heeft haar pony pas een maandje.
Er was idd erg veel animo, misschien als kleine kritische noot de volgende keer iets meer duidelijkheid waar en wanneer iets plaats vindt ☺️
Mijn dochter stond op een bepaald moment met haar pony aan de verkeerde kant, omdat we daar naar toe waren verwezen.
Verder heeft ze wel echt genoten van de in Hand Trail en de rijclinic (ondanks de kopstoot die ze van haar pony kreeg)

Sadira

Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Re: 18 sept AVS showclinic, ook voor niet-leden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 18:24

Ooh, was zij dat. Ik zag het gebeuren (reed ook mee), vond het zo sneu. Kon natuurlijk gebeuren, paard dat schrok van de spiegel, maar wel heel naar dat ze net een kopstoot ervan kreeg, zag eruit alsof het goed zeer deed. Hoop dat ze nergens last van heeft gehouden.

Ben het overigens eens hoor dat de tijdsplanning niet heel duidelijk was, en wanneer je nou wel en niet je paard al moest pakken. . Ook de microfoon was niet altijd even duidelijk hoorbaar, trouwens, waardoor soms dingen slecht te volgen waren. Verder niks te klagen, was een superdag en voor Mish een fantastische ervaring. Het was toch d'r eerste keer op pad naar vreemd terrein, en het leek rijtechnisch dan wel nergens op maar ze heeft het wel maar mooi gedaan! Vond het voor een paard dat pas een maand ietsje serieuzer onder het zadel gereden word hartstikke knap :D Echt een hele gave dag, bedankt aan de organisatoren voor deze leuke kans.

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 18:24

Ik ben benieuwd naar de foto's! Hoor heel veel positieve reacties, dus wie weet over een x aantal jaar met één van mijn jonkies :D

amyz

Berichten: 6910
Geregistreerd: 26-10-09
Woonplaats: Heemskerk

Re: 18 sept AVS showclinic, ook voor niet-leden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-16 18:26

Er waren inderdaad verbeterpuntjes :j gaan we ook zeker mee aan de slag, bedankt voor de feedback!

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27971
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 19:51

frisian_love schreef:
Mijn dochter heeft haar pony pas een maandje.


Oooh van dat leuke schimmeltje? Wat een superlief dier lijkt me dat. Gaat ze vast nog veel plezier van hebben. Hopelijk zien we jullie nog 's terug :)

Idd ook van onze kant wat verbeterpunten maar vooral genoten van een mooie dag en vooral supergaaf om zoveel mooie Arabs bij elkaar te zien. Pluim aan de organisatie want het is niet niks, zo'n dag.

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: 18 sept AVS showclinic, ook voor niet-leden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 20:01

Ik ben er gisteren ook geweest, als beoogd (aspirant) DAWRA-lid. Wat mij elke keer opvalt bij DAWRA-evenementen is de gezelligheid en de behulpzaamheid van de leden onderling.

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Berichten: 27971
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Re: 18 sept AVS showclinic, ook voor niet-leden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 20:12

Dat was ook een van mijn eerste kennismakingen met de DAWRA :j mijn pony wilde destijds het trailparcours niet in en net toen ik huilend wilde opgeven werd ik op sleeptouw genomen door de andere deelnemers. En dat gebeurde deze show ook weer toen het bij iemand even nodig was. Wat dat betreft zijn we geen concurrenten maar echt teamleden. Hoewel er ook gewoon gezond wedstrijdfanatisme is hoor :D

Heb je een leuke dag gehad Maflinger?

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 20:17

Oh dat schimmeltje. Leuk dier!
Ik ben nu bezig met het uitzoeken en bewerken van de foto's, maar ik zal kijken of ik er tussendoor hier een paar kan plaatsen :j
Het duurt even voor ze allemaal klaar zijn :D

Edit. De DAWRA foto's komen in dit album: https://goo.gl/photos/YMDc19qmSDukqcP18
Daar staan de eerste er nu van in.

En even random en paar van de rest. Niet allemaal, want er komt nog een topic van en anders is de verrassing er al af :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 20:31

Ik heb een leuke ochtend gehad. Ik was er tot na de horse and dog demonstratie.

Ik ben bekenden tegengekomen, heb leuke nieuwe mensen ontmoet en heb onverwachts nog handje toegestoken bij de in hand trail clinic. Kortom, ik heb me prima vermaakt.

Als die smalle witte (de deukneus :D) over een poosje te laden is en niet meer alle kanten op springt als ze een ander paard ziet, word ik zeker lid van de DAWRA. Wellicht dat ik nog eerder de stoute westernboots aantrek om alvast eens met die kleine dikke (de dikbil :D) een all breed show mee te doen.

Edit: de eerste foto's staan er zie ik. Leuk! Dat witje met die stoere soldaat keek zo lekker wakker en vond het zo te zien allemaal best.
Heel wat anders dan die schimmel die in de trail alle kanten op wilde behalve de goede. Was super om te zien hoe de DAWRA-leden en masse hiermee aan de slag gingen om te helpen.
Laatst bijgewerkt door Maflinger_S op 19-09-16 20:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Re: 18 sept AVS showclinic, ook voor niet-leden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 20:33

Dan kom ik ook met mijn dikbil :D
Leuk je eens gesproken te hebben!

Maflinger_S
Berichten: 12160
Geregistreerd: 01-07-08

Re: 18 sept AVS showclinic, ook voor niet-leden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 20:35

Hi Amanda, was zeker leuk. Zoals je ziet heb ik vrijelijk geplagieerd....

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Re: 18 sept AVS showclinic, ook voor niet-leden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 20:36

Van Rije dan _O-
Die is er mee begonnen :D

BabiiVeeraa
Berichten: 1003
Geregistreerd: 11-02-08

Re: 18 sept AVS showclinic, ook voor niet-leden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 21:05

Wat een opkomst en enthousiasme zeg!! Ook wij van de Commissie van Gebruik hebben het super naar onze zin gehad en een hoop mensen gesproken die (in de toekomst) ook gezellig op onze evenementen willen starten

@ frisian_love: wat is jouw dochter een bikkel zeg! Die klap op d'r neus ging echt niet zachtjes :n

@ Amanda: yesss wat een gave foto van Justin (mijn stiefneefje Hihi) en Pirouette Sprookjespaard heeft zich weer van haar beste kant laten zien en Justin heeft een geweldige dag gehad :D Krijg alleen nog niet alle verf uit m'n oren hahaha 8)7

Kesje

Berichten: 659
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 21:13

BabiiVeeraa schreef:
Pirouette Sprookjespaard


Fantastisch :')

Verdorie, de volgende keer moet ik toch maar komen kijken, klinkt als een leuke dag :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-16 21:14

Wat superjammer dat ik dit gemist heb 8)7 Ik zie natuurlijk dit topic ook echt pas nu, een dag na het evenement }:0

Het ziet er ontzettend leuk en gezellig uit! Volgend jaar neem ik mijn witte prinses ook graag mee voor de in-hand onderdelen en om alle andere knappe arabiertjes te ontmoeten <3

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Re: 18 sept AVS showclinic, ook voor niet-leden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-16 10:27


canisia

Berichten: 788
Geregistreerd: 13-10-12
Woonplaats: Brielle

Re: 18 sept AVS showclinic, ook voor niet-leden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 00:32

Was weer een top dagje! Helaas zelf niet veel van het AVS deel gezien door de Dawra wedstrijd, maar de sfeer was super!
Leuk om zoveel nieuwe enthousiaste arabliefhebbers te zien :D

frisian_love
Berichten: 1185
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Ophemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 20:56

WoW Amanda, wat een gave foto's.
En mijn dochter is idd een bikkel, ze had een redelijk dikke lip na afloop.
Maar ze had zo uitgekeken naar de pleasure clinic, dat ze hem ook perse wou rijden.
En het paardje is idd geweldig, we zijn ook superblij met hem <3