ik heb dus mijn paard op comando leren steigeren als ik er op zit en als ik er naast sta nu zei iemand tegen mij ja dat is heel slecht want dan beschadig je zen achterhand

dankje wel voor de reactie's
groetjes ashley
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
claud31 schreef:Je moet nooit een paard laten steigeren op commando als je er geen ervaring mee hebt!
Ik heb pas een meisje gezien die daardoor een ernstig ongeval heeft gekregen.
Het lijkt geweldig je paard te laten steigeren op commando,.....bezint eer ge begint!
sherif schreef:claud31 schreef:Je moet nooit een paard laten steigeren op commando als je er geen ervaring mee hebt!
Ik heb pas een meisje gezien die daardoor een ernstig ongeval heeft gekregen.
Het lijkt geweldig je paard te laten steigeren op commando,.....bezint eer ge begint!
de wijste uitspraak tot nu toe imo
suleilitha schreef:En als je een hoef op je schedel krijgt is het te laat om te bezinnen. Ik heb ooit een paard de spaanse pas geleerd en oef wat een spijt toen meneer op zijn Spaans een ram op mijn knieschijf gaf!!!
Vjestagirl schreef:suleilitha schreef:En als je een hoef op je schedel krijgt is het te laat om te bezinnen. Ik heb ooit een paard de spaanse pas geleerd en oef wat een spijt toen meneer op zijn Spaans een ram op mijn knieschijf gaf!!!
Hetzelfde hier, toen mevrouw in de volle vaart haar voorhoef tegen mijn scheenbeen aan sloeg. Is nog n maand blauw geweest.
KiWiKo schreef:weet je wat het allerergste is als je een paard leert steigeren........
dat er op moment van verkoop dit iemand dat dier dit weer af moet leren...........