ArabianRanch schreef:Even een update vanaf de kant van AR :
- onze puur egyptische merrie Nawal bint Salima is verkocht naar Dubai International Stud (hoe de naam van de Sheikh is weet ik zo niet) Nawal zal - naar alle waarschijnlijkheid - eind maart die kant op gaan. Ik denk dat de Sheikh haar gaat dekken met Royal Colours, aangezien hij die OOK heeft gekocht
Aan de ene kant vinden wij het heel jammer dat Nawal weggaat, maar het 'opent' weer andere deuren voor ons
![]()
- We krijgen binnenkort een nieuwe merrie op stal, haar naam is Carisma bint Psaida. Ze zit al een half jaar in mijn hoofd, veel contact met de fokkers over haar gehad, fotokes uitgewisseld, maar de prijs was voor ons te hoog. Nu de Sheikh zich aandiendekwam dus de mogelijkheid om Carisma te kopen. Gelukkig was ze nog niet verkocht
![]()
Carisma (2 jaar oud) is een dochter van showpaard 1e klas: JK Catalyst (PR Krystl Prince by Padrons Psyche. Ze komt uit Psaida (AS Sinans Pacha by Ansata Sinan).
Amaai Isabel .. !!
Alvast een dikke proficiat met je verkoop en vooral met je nieuwe mooie merrie. Heel veel geluk met haar !!
Groetjes, Inge
) Nawal zal - naar alle waarschijnlijkheid - eind maart die kant op gaan. Ik denk dat de Sheikh haar gaat dekken met Royal Colours, aangezien hij die OOK heeft gekocht
Aan de ene kant vinden wij het heel jammer dat Nawal weggaat, maar het 'opent' weer andere deuren voor ons
kwam dus de mogelijkheid om Carisma te kopen. Gelukkig was ze nog niet verkocht

.
. Het is echt een lief paard ! Hij heeft alleen een vaste hand nodig dat is alles. De dierenarts zei dat hij misschien met een jaar rust er weer bovenop zou komen maar er zou nooit meer kunnen op gereden worden. Wat moet je met zo'n mensen nu toch aanvangen!!! Hopelijk gaan ze inzien dat ze verkeerd bezig zijn. De advertentie staat op kapaza.be -> arabische volbloed ruin . Hij is 4 jaar oud . Ik wil die mensen niets aandoen ofzo omdat ze mij bedrogen hebben, ik wil gewoon dat hij goed terecht komt dat is het enige dat telt!

*zucht* 
ze weet in ieder geval hoe ze moet showen voor de fotograaf