Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
JorisDy schreef:Ik vind hem wel mooi!! Echt een plaatje. Maar je zei dat die onder het mes was geweest. En dat vind ik dan afschuwlijk! Vrijwel zielig. Een dier is perfect zoals die is. Ga je der toch niet in snijde?
Kimmie_Paard schreef:Ik vind hem zielig.. een paard hoord er niet glimmend nep en opgemaakt uit te zien.. laat hem lekker leven mensen kiezen er voor om er zo nep bij te horen.. hij word gedwongen alleen omdat hij mooi is
bizzybijtje schreef:Een arabier is een barbiepaard officeelIk bedoel het niet stom he
Citaat:sorry meid, maar deze uitspraak slaat nergens op ben benieuwd waar je deze "wijsheid" vandaan haalt?
NaVy! schreef:Maar wat mij stoort is dat mensen dit paard zielig noemen. Dit paard heeft natuurlijk een droomleven! Hij is een van de meest gewilde Volbloeden ter wereld, dekt meer merries dan menig dekhengst ooit van zal durven dromen (en geloof me, het zijn mannen, dat vinden ze leuk), staat in de meest chique stallen, krijgt het allerbeste voer, elke dag een schoonheidsbehandeling, waarschijnlijk zelfs nog wat massages, staat tijdens shows in de belangstelling... Daar kán je toch niet ongelukkig van worden?
Lenneke_ schreef:(ik neem aan dat hij niet lekker in de wei staat met andere paarden),
Lenneke_ schreef:Doe je een paard echt plezier met een mooie stal (of beter gezegt isoleercel), weinig tot geen contact met andere paarden (ik neem aan dat hij niet lekker in de wei staat met andere paarden), het allerbeste voer (Anouar krijgt alleen wat granen en vind dat heerlijk) en een schoonheidsbehandeling? Ik denk dat dat ze gelukkiger zijn met een weiland met soortgenoten, genoeg te eten en te drinken en een lief baasje.
sherif schreef:bizzybijtje schreef:Een arabier is een barbiepaard officeelIk bedoel het niet stom he
sorry meid, maar deze uitspraak slaat nergens opben benieuwd waar je deze "wijsheid" vandaan haalt?