Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cyruss_ schreef:Helaas niet meer.. Maarja had eigenlijk een kruising: welsh x arbier ook erg ondeugend ja, maar dat was er juist zo leuk aan!
Voor de rest was ze in omgang een geweldig dier, heel knuffelig. En je kon haar allerlei leuke truckjes leren
Cyruss_ schreef:oeh das wel balen als je er vaak naast ligt... mijn beesje was gelukkig niet gemeen, ze zou je er nooit afgooien ofzo. wou alleen zo hard mogelijk.
spoken zag ze gelukkig niet, wel 'paarden-etende-planten' tijdens buiten ritjes.
emjam schreef:Cyruss_ schreef:oeh das wel balen als je er vaak naast ligt... mijn beesje was gelukkig niet gemeen, ze zou je er nooit afgooien ofzo. wou alleen zo hard mogelijk.
spoken zag ze gelukkig niet, wel 'paarden-etende-planten' tijdens buiten ritjes.
ze is niet gemeen ofzo, maar probeert heel erg onder het werk uit te komen door dus 'spookjes' te zien. het is ook omdat ze aan het puberen is..
emjam schreef:waarom heb je m nu niet meer dan? was je te groot ofzo?
PoEmTa_hvj schreef:Ik had eerst een welsh Pongo maar dat ging echt niet hij was druk begon vlak voor we hem verkochten steeds vaker te bokken en weg te renne. Leuk was het niet ook was hij heel nerveus zelfs na 1,5 jaar nogniet leuk dus.
Om deze redenen hadden we hem ook verkocht er was ook totaal geen klik.
Toen hadden we hem ingeruild met een ander welshje die k nu heb vanaf december. Dat is een schatje van een welsh. Ze is ong 1.30 m en tussen de 6 en de 8 jaar. Met rijden hebben we het gevoel dat dat bij de vorige eigenaar niet goed is gegaan en in de bak gaat het ook niet zo lekker niet dat ze bokt ofzo hoor. Buiten vind ze het wel superen mijn zusje van 11 is ook helemaal gek van haar. Er zijn niet veel pony's die zij buiten houd maar Fleurtje is echt helemaal geweldig
Nou haha dit was mijn verhaal danover Fleurtje is ook een topic in YITP dus als je wilt weten hoe ze der uit ziet kun je daar ff kijken of in mijn profiel
Cyruss_ schreef:Helaas niet meer.. Maarja had eigenlijk een kruising: welsh x arbier ook erg ondeugend ja, maar dat was er juist zo leuk aan!
Voor de rest was ze in omgang een geweldig dier, heel knuffelig. En je kon haar allerlei leuke truckjes leren
Paulienn_ schreef:Hee
ik heb ook een welsh,
een welsh K (nwr.)
1.53 hoog, vos, 15 jaar.
en heel erg lief!!
vader=orchard d' avranches
moeder=woody welsh pony