florahof's pony's gezocht!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Letje

Berichten: 111
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Eelde

florahof's pony's gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-02 11:02

ik ben op zoek naar welsh pony's die bij de stal van mijn opa weg komen (stal florahof)
Ik ben bij die pony's opgegroeid en vraag me af hoe het nu met ze gaat.
Wie kan me verder helpen?????????? Er zijn in het totaal meer dan 110 welshjes geboren bij oops er zijn een paar naar duitsland gegaan maar er moet nog een hele hoop in NL zijn.
Alvast bedankt

en melanie bedankt voor de mooie foto's van winston mijn scanner doet het ff niet maar ik stuur je zo snel mogelijk foto's van heel veel familie van hem
Laatst bijgewerkt door Letje op 23-10-02 16:11, in het totaal 2 keer bewerkt


germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 11:08

Flora's hof Peter pan, volgens mij eigendom van de Wilde in Wirdum.
Ik weet ook nog een veulen va n Flora'shof Peter Pan te staan.

Is dit dezelfde florahof of flora'shof?

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

germie

Berichten: 25917
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 11:18


Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 17:21

heeeeeee Let,
wat gaaf dat de zoon van Monica, kleinzoon van Brenda hierop staat!!!! Haha! Haha! Hopelijk zijn er mensen diie de andere pony's ook kennen!! Vor degene die namen willen weten: FLorahof's : Brenda, Regina, Romie, Jolijn, Madonna, Daphne, Lisette....

xxx Maaike

*\o/* *\o/*

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 18:30

florahof's astrid, die is van rob te brake uit groenlo. dat is een d pony, een merrie, en een palomino.

HALOOO, BEKIJK FF ME PROFIEL, NIET DAT DIE ZO DENDEREND IS MAAR OKE

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-02 21:05

Ik heb een zoon van Florahofs Monica.(zie link bovenaan). Letje heeft me inmiddels al gemaild hierover. De vader van mijn hengst is Wester Aikema's Caspar. Hij is gefokt door T. Houdel uit Vries. Hij is ook eigenaar van de merrie Monica.
Ik heb 2 foto's van haar, samen met mijn hengst Winston.
Heeft iemand misschien foto's van andere veulens van Monica (halfbroertjes en zusjes van mijn hengst)?

Welsh Ponies en allerlei soorten kippen

drossan
Berichten: 1
Geregistreerd: 15-07-08
Woonplaats: assen

Re: florahof's pony's gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 23:13

Letje schreef:
Doei! ik ben op zoek naar welsh pony's die bij de stal van mijn opa weg komen (stal florahof)
Ik ben bij die pony's opgegroeid en vraag me af hoe het nu met ze gaat.
Wie kan me verder helpen?????????? Er zijn in het totaal meer dan 110 welshjes geboren bij oops er zijn een paar naar duitsland gegaan maar er moet nog een hele hoop in NL zijn.
Alvast bedankt

en melanie bedankt voor de mooie foto's van winston mijn scanner doet het ff niet maar ik stuur je zo snel mogelijk foto's van heel veel familie van hem



hey letje ik heb in 2000 een pony bij julie gekocht florahof's jolijn. het was echt een super pony en ook een hele mooie pony kreeg vaak complimentjes van goh wat heb je een mooie pony. ik heb wedstrijden met haar gereden en was binnen een jaar m1 dressuur. helaas is ze voor 2 jaar terug overleden aan koliek. we konden er echt helmaal niks meer aan doen we hebben er alles aan gedaan om haar in leven te houden maar het hielp niet. ik heb me speciaal hier op aan gemeld om jullie dit te vertellen. ik heb heel veel plezier gehad van jolijn en heb er ook heel veel verdriet van gehad dat ze overleden is maar helaas. ik hoop dat ik nog wat van je hoor

groetjes kim bergsma

petraaken

Berichten: 44203
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Re: florahof's pony's gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-08 11:07

FA --> WPC

annibel

Berichten: 1191
Geregistreerd: 20-07-08
Woonplaats: Achterhoek

Re: florahof's pony's gezocht!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 10:41

heejj

Ik heb een dochter van Florahof's Lisette, Hofstee's Lisanne.
Het is een merrie en ze is 7 jaar.
weet je mischien iets meer over florahof's Lisette?

gr. Annabelle

Als je met één vinger naar je paard wijst, wijzen er nog altijd 3 vingers naar jezelf.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers