Gezocht: nakomelingen Fronarth Telynor?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elanor

Berichten: 6777
Geregistreerd: 25-08-04

Gezocht: nakomelingen Fronarth Telynor?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-07 20:10

Sinds een half jaartje rijd ik nu op Breeze, een welsh C pony.
Zijn moeder (een maatje B als ik me niet vergis) staat nog op de stal waar ik hem nu rijd.
Ik wilde toch wel eens weten wie nu de vader van hem was, dat bleek dus Fronarth Telynor te zijn.
Met de de (werkende!) zoekfunctie heb ik al wel een en ander gevonden, maar ik ben toch benieuwd of er hier nog meer nakomelingen van hem rondlopen. Graag zou ik eens wat horen over karakters en omgang. Lachen

De kleine Breeze:

Afbeelding

Anoniem

Re: Gezocht: nakomelingen Fronarth Telynor?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-07 22:43

Ik heb een Tellynor! [paard]'s vader is Fronarth Tellynor, haar moeder is Sparkling Debutante.

Wat leuk om hier een halfbroertje tegen te komen! Heb je misschien ook een standfoto van Breeze?

Wat ik over Jol kan vertellen is dat ze een heerlijk druk mutsje is. Fel in alles wat ze doet, maar goudeerlijk, super lief en als ze je eenmaal vertrouwt doet ze alles voor je! Het is een paard (en dat hoor ik over meer nakomelingen van Tellynor) dat je niks kan vertellen met dwang. Dwing je haar dan kom je lijnrecht tegenover haar te staan. Vraag je het vriendelijk dan doet ze het (meestal Tong uitsteken) graag voor je.

Absoluut geen beginnerspaard, wel heel veelzijdig. Jols beide ouders springen, dressuren en rijden aangespannen. Met Jol spring en dressuur ik en ik rijd veel buiten (binnenkort eerst endurance wedstrijd), verder ben ik haar voor de kar aan het beleren! Jol is trouwens bijna 6 jaar en een D!

Mocht je meer willen weten dan hoor ik het wel! Kun je me wat vertellen over Breeze's karakter?

Wat foto's van [paard]:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding