even over mijn welsh:
naam: Gerald Biesdeel's
Ras: welsh dus
Stokmaat: 1m 23
Dressuur : BL1 (is in NL L2 )
Springen: 80-90cm
SGW: 70cm
Hoogtepunt van het jaar: selectie KBC gouden teugel dressuur
te Mechelen

nog vele foto's van hem in mijn profiel
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)

Rymke schreef:Trouwens, hoe kun je met je pony 80/90 springen?
Want dit is M/Z niveau voor een B-pony, maar dat bestaat hier in Nederland niet voor een B-pony. Is dat in België wel?

Rymke schreef:Whaha, nee ik begrijp het niet helemaal.
In Nederland heb je bij de dressuur:
B / L1 / L2 / M1 / M2 voor B pony's, maar alles is wel een klasse lager. Dus mijn zusje rijdt nu wel M1, maar ze rijdt een L2 proef voor C,D,E-pony's en paarden dan.
Springen is voor B-pony's alleen B en L.
B staat op 60 cm en L op 70 cm.
Dus dat is idd lang zo hoog niet. Wel erg knap van jou pony, bij ons zou hij dus Z springen.
Wij nemen trouwens ook wel gewoon aan nationale wedstrijd mee, dus dat kan hier ook gewoon.
Wel knap dat je bij de beste 20 van Belgie zit! En dat je trouwens nog zo goed op hem past! Ik ben ook 15, maar ik wordt al bijna te groot voor mijn D-pony en toch ben ik voor mijn leeftijd ook niet heel groot.
in België is dat gewoon Licht
Rymke schreef:Jeetje dat wist ik helemaal niet. Wat een groot verschil zeg met Nederland! Leuk om een keer te horen. Maar als je met een kleine pony rijdt lijkt het me een stuk makkelijker, want als er zo weinig mee doen, heb je bijna altijd wel punten.
We gaan trouwens wel lekker offtopic.
pharagirlke schreef:Mag het ook als je eentje hebt uitgebracht in de sport?

pharagirlke schreef:
Heb de welsh Home T ranch Explosion uitgebracht op dressuurwedstrijden in Belgie. We zijn geëindigd in L proeven, (niveau 2 bij ons) wat bij jullie vergelijkbaar zou zijn met M2/Z1 proeven. Ik ben moeten stoppen vanwege de leeftijdsgrens want Ex had al een aantal Z2 oefeningen onder de knie en toonde heel veel aanleg voor de andere. Ik ben dus ook niet meer verder gegaan met hem die oefeningen te leren, mijn heer is rustig op "pensioen" (hoewel hij zo nu en dan nog een sterk staaltje dressuurwerk laat zien.)
http://img124.imageshack.us/img124/694/kath11zm4.jpg
Wie zijn de ouders van Gerald overigens?
dnieuwpoort schreef:test
joostvangestel schreef:Hoi Florence, heet je pony niet gewoon Biesdeel's Gerald? Hij zal wel gefokt zijn bij Jan Bouwmans, en als de stalnaam achter je pony staat, moet die al zo'n 30 jaar oud zijnWie zijn de ouders van Gerald overigens?
Rymke: Eslandia's Gerda is van Hoefke's Timbrie, maar wie is eigenlijk de moeder? Zou leuk zijn om te weten.
Verder allemaal: prima resultaten hoor!
joostvangestel schreef:Rymke: dan zit het er dik in dat ik de opa van Gerda bij ons in de wei geboren heb zien worden
Leuk is dat!